کد خبر : 1776085 | 04 شهریور 1400 ساعت 19:19 | 27.8K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ الخلیفی به مارکا؛

پیشنهاد رئال برای امباپه؟ بعد از قرعه‌کشی حرف می‌زنم!

ناصر الخلیفی، رییس PSG، صحبت درباره وضعیت کیلیان امباپه را به بعد از قرعه کشی چمپیونزلیگ موکول کرد.

پیشنهاد رئال برای امباپه؟ بعد از قرعه‌کشی حرف می‌زنم!

به گزارش "ورزش سه"، پس از طوفان، آرامشی در پاریس وجود ندارد... یا در استانبول، شهری که رییس PSG در حال حاضر در آنجاست. سران باشگاه فرانسوی، از طریق لئوناردو، مدیر ورزشی پاریسی ها، ناراحتی خود را در مورد اتفاقات پیرامون کیلیان امباپه علنی کردند. با این حال با توجه به پیشنهاد رئال مادرید، اکنون این مدیران پاری سن ژرمن هستند که تحت فشار قرار گرفته اند، آنها کسانی هستند که مجبورند قدم بعدی را بردارند. مخصوصا که لئوناردو تایید کرد که امباپه درخواست ترک باشگاه را داشته است.


ناصر الخلیفی در پاسخ به سوالات مارکا لحظاتی مانده به شروع جلسه اتحادیه باشگاه های اروپا گفت: "من بعدا صحبت می کنم. اکنون زمان انجام این کار نیست. الان من کار دارم."

به این ترتیب رییس باشگاه پاری سن ژرمن بعد از قرعه کشی چمپیونزلیگ درباره آینده ستاره جوان تیمش صحبت خواهد کرد.

 

1637434

 

حقیقت این است که اوضاع در PSG تنش زیادی پیدا کرده است. تا کنون رفتار امباپه از نظر ورزشی بی عیب و نقص بوده است. او در تمرینات یکی از پرتلاش ترین بازیکنان است و تا به حال درخواست نکرده که در مسابقه بعدی در لیگ فرانسه بازی نکند. او به کار خود ادامه می دهد، به وظایف روزانه خود عمل می کند و در تمرینات زیر نظر مربی آرژانتینی حسابی تلاش می کند.

 

از سوی باشگاه فرانسوی، رویکرد بازیکن پذیرفته شده است و هر حرکتی از قهرمان جهان در حال حاضر حداکثر تنش و انتظار را ایجاد می کند. اینکه لئوناردو درخواست جدایی امباپه را تایید کرد، شمارش معکوس را برای خروج این بازیکن از پارک دو پرنس فعال کرده و همه چیز میلی متری محاسبه شده است.

هم رختکن PSG و هم مائوریسیو پوچتینو، سرمربی این تیم، رفتن امباپه را امری مسلم می دانند، اما تا زمانی که این اتفاق نیفتاده، آنها سعی می کنند حالت عادی را حفظ کنند، چیزی که رسیدن به آن دشوار است وقتی در مورد ارقام نزدیک به 200 میلیون یورو صحبت می کنیم و با توجه به اهمیتی که این مهاجم جوان دارد.

 

1573644


 

پوچتینو رابطه فوق العاده ای با این بازیکن دارد و اولین کسی بود که سعی کرد او را به امضای قرارداد جدید با PSG راضی کند و ایده آل ترین فضا را برای عملی شدن این موضوع ایجاد کرد. حالا او کسی است که حواسش به اوضاع هست و تلاش می کند تا هیچ چیز روز تیم پاریسی را تیره و تار نکند.

در رئال مادرید آنها هنوز منتظر هستند و آماده اند تا شرایط ایده آل برای بستن قرارداد را بیابند و حتی اگر اکنون این اتفاق رخ ندهد، رئالی ها هرگز یادشان نمی رود که یکم ژانویه روزی است که می توانند بدون نیاز به رضایت PSG با امباپه توافق کنند.

 

 

دیدگاه‌ها