کد خبر : 1776086 | 04 شهریور 1400 ساعت 19:27 | 97.2K بازدید | 9 دیدگاه

انتقال بزرگ کریس‌ رونالدو به سیتی قطعی شد؟

برخی منابع از قطعی شدن انتقال کریستیانو رونالدو به منچستر سیتی خبر داده‌اند.

انتقال بزرگ کریس‌ رونالدو به سیتی قطعی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، از چندی پیش و بعد از پایان رقابت‌های یورو، شایعات در مورد کریستیانو رونالدو به اوج خود رسید و گفته شد که این فوق ستاره پرتغالی قصد دارد چالش جدیدی را تجربه کند و به همین منظور خواهان جدایی از یوونتوس شده است. همچنین در این بین از احتمال بازگشت رونالدو به رئال مادرید یا انتقال او به پاری سن ژرمن نیز صحبت شد.

 

در روزهای گذشته اخبار پیرامون جدایی رونالدو به بیشترین حالت خود رسید و پیش از دیدار یوونتوس مقابل اودینزه در هفته اول سری آ بود که خبرنگار مشهور و معتبر حوزه نقل و انتقالات یعنی فابریتزیو رومانو ادعا کرد که کریستیانو رونالدو به سران یوونتوس خبر داده که خواهان جدایی از این تیم است و می خواهد چالش جدیدی را تجربه کند.

 

 

1637146

 

 

اما حالا شواهد و گزارش‌ها حاکی از آن است که کریستیانو رونالدو به بازگشت به رئال مادرید یا انتقال به پاری‌سن‌ژرمن نه بلکه به حضور در منچسترسیتی و کار زیر نظر پپ گواردیولا بسیار نزدیک شده است و در ساعات گذشته چندین رسانه از نهایی شدن این انتقال تا پایان نقل و انتقالات تابستانی خبر داده اند. همچنین گزارش‌هایی از پرتغال به گوش رسیده حاکی از آن است که انتقال رونالدو به منچستر سیتی تمام شده و به زودی اعلام رسمی خواهد شد.

دیدگاه‌ها