کد خبر : 1776091 | 04 شهریور 1400 ساعت 20:02 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم جدید میلان: می‌خواهم از زلاتان و ژیرو یاد بگیرم

پیترو پلگری، مهاجم جدید میلان، می خواهد از زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو درس بگیرد و توضیح داد که چرا از انتقالش به موناکو پشیمان نیست.

مهاجم جدید میلان: می‌خواهم از زلاتان و ژیرو یاد بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، پیترو پلگری ایتالیایی به صورت قرضی با تعهد خرید از موناکو به روسونری پیوست و روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی رونمایی شد.

 

مهاجم سابق جنوا گفت: "گرچه تجربه موناکو خوبی نبود، اما آینده درخشان است. جنوا برای من خانه بود، موناکو یک تجربه آموزنده بود، اما میلان یک رویا است. شاید تجربه من در موناکو مثبت نبود، اما من دوباره آن را انجام می دهم چرا که به من چیزهای زیادی آموخت.

من امکاناتی عالی و یک محیط آشنا در اینجا پیدا کردم."

 

1637447

 

پلگری برای آموختن از زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو مشتاق است؛ انتظار می رود در این فصل این دو ستاره میلان بارها و بارها به عنوان بازیکن اصلی به میدان بروند.

 

با این حال به نظر نمی رسد زمان بازی برای این بازیکن 20 ساله مسئله ای باشد.

 

1637448

 

پلگری اضافه کرد: "بازی با این قهرمانان رویایی است، من برای یادگیری به میلان پیوستم و شماره 64 را انتخاب کردم زیرا سالی است که پدرم به دنیا آمد. من می خواهم خودم را ثابت کنم و اعتماد باشگاه را جبران کنم.

ملاقات با زلاتان بسیار عالی بود. او از بچگی الگوی من بوده و اینکه دیروز توانستم از نزدیک با او ملاقات کنم و دست بدهم عالی بود.

 

ژیرو بازیکنی است که خیلی چیزها برنده شده است، او یک قهرمان است و می تواند به من کمک کند. من او را در تمرینات زیر نظر خواهم گرفت و چیزهای زیادی از او یاد می گیرم. می خواهم کیفیت و عزم خود را نشان دهم و می خواهم اینجا بمانم. "

 

دیدگاه‌ها