کد خبر : 1776120 | 04 شهریور 1400 ساعت 22:35 | 116.6K بازدید | 15 دیدگاه

مجیدی: با این انتقال یک دربی را بردیم

فرزاد مجیدی معتقد است قاسمی‌نژاد عاشق استقلال است و آن‌ها با قرارداد بستن با او یک دربی را برنده شده‌اند.

مجیدی: با این انتقال یک دربی را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد مجیدی پس از انتقال قاسمی نژاد به استقلال گفت: به هرحال این اتفاقی بود که باید نیم فصل گذشته انجام می‌شد ما اصلا به گذشته فکر نمی‌کنیم. آقای قاسمی نژاد در اینکه بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری هستند شکی نیست و هرتیمی یا هر مربی و یا هر باشگاهی دوست دارد که این بازیکن را داشته باشد. مخصوصا اینکه ایشان خودشان عاشق این تیم و عاشق این پیراهن هستند. من فکر می‌کنم از دیروز که ما فهمیدیم ایشان فسخ قرارداد در دست‌شان است و با نظر سرمربی تیم تمام تلاشمان را شبانه روزی کردیم ولی در سکوت تمام. من فکر می‌کنم این بیست و چهار ساعت پای کار ایستادیم و خود امین هم تیم را دوست داشت ولی گفتیم این کار عملی شود و بعد رسمی اعلام کنیم ولی هواداران بدانند ما اینجاییم تا خواسته‌های آنان را عملی کنیم. 

 

او ادامه داد: من فکر می‌کنم روند کاری ام این است که بتوانم تیم را مدیریت کنم و هرجایی که برای تیمم و منافع تیمم باشد  ورود می‌کنم؛ مخصوصا زمانی که هواداران یک طرف قضیه باشند من، فرزاد مجیدی ورود می‌کنم و از آن‌ها دفاع می‌کنم. درباره‌ی نقل و انتقالات هم فکر می‌کنم حالت جنگ بود یک دربی بود که بردیم.

 

مجیدی افزود: اصلا درباره‌ی گذشته صحبت نمی‌کنیم و من فکر می‌کنم جادارد از کادر فنی تشکر کنم با نظر خود آقای مجیدی شبانه روزی بچه‌ها کار کردند بازی‌هارا دیدند، بازیکنان را دیدند و روی هرکدام که قرارداد بسته شد حتما برنامه‌ای دارند که خواسته هواداران که موفقیت استقلال است را انجام دهیم.

 

او در پاسخ به وضعیت ریگی و اسماعیلی گفت: اجازه بدهید هر بازیکنی که قرارداد با او امضا شد یا صحبت‌ها در خصوص او قطعی بود برای صحبت در موردش در خدمتیم. ما با لیستی که آقای مجیدی دارند بحث و مذاکره می‌کنیم و فکرمی کنم خیلی خوب بود که این اتفاق افتاد.

دیدگاه‌ها