کد خبر : 1776130 | 04 شهریور 1400 ساعت 23:22 | 18.9K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش بایرنی‌ها به قرعه چمپیونزلیگ؛

صالح حمیدزیچ: می‌خواهیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

حسن صالح حمیدزیچ درباره قرعه بایرن مونیخ در گروه E رقابت های مرحله گروهی چمپیونزلیگ صحبت کرد و اظهار امیدواری کرد که به دور بعد صعود کنند.

صالح حمیدزیچ: می‌خواهیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله گروهی رقابت های چمپیونزلیگ ساعتی پیش به پایان رسید و بایرن مونیخ در گروه E این رقابت ها با بارسلونا، بنفیکا و دینامو کیف هم گروه شد.

 

1637541

 

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، در واکنش به هم گروه شدن این تیم با بارسلونا گفت: "من رفتن به اسپانیا را دوست دارم. قبلا هم گفته ام که رئال و بارسلونا تیم های خوبی هستند و مردم دوست دارند که آنجا بازی کنند. این رقیب بزرگی است. بارسلونا مسی را از دست داد اما آنها تیم بسیار خوبی هستند.

 

1637544

 

بارسلونا بدون مسی تیم متفاوتی است، اما با این وجود تیم خوبی است. بنفیکا یک باشگاه سنتی است که همیشه بازیکنان خوبی دارد. این ماموریت جالبی است که می خواهیم بر عهده بگیریم و در آن موفق شویم.

امیدواریم در اوج زمستان مجبور نباشیم در کیف بازی کنیم. اما جدای از شوخی می خواهیم که از این گروه صعود کنیم، ایده آلش این است که به عنوان تیم اول صعود کنیم و به دور یک هشتم نهایی برسیم."

 

1637540

 

مانوئل نویر، کاپیتان و دروازه بان بایرن، درباره این قرعه گفت: "ما نمی توانیم در این گروه اشتباه کنیم، آنها همه حریفان بسیار قدرتمندی هستند. بارسلونا هنوز از سال 2020 به یاد همه ما هست، حتی بدون مسی هم کار بسیار دشواری خواهد بود، بنفیکا بسیار قوی است، همیشه جو فوق العاده ای در آنجا وجود دارد.

و ما نباید دینامو کیف را دست کم بگیریم، آنها تیم بسیار قدرتمندی هستند. من بی صبرانه منتظر این گروه و بازی با این تیم های بزرگ در اروپا هستم."

 

1637539

 

توماس مولر، مهاجم کهنه کار بایرن، گفت: "ما مقابل سه شرکت کننده سنتی در تاریخ لیگ قهرمانان قرار گرفته ایم. من واقعاً منتظر بازی با این تیم ها هستم چرا که همه آنها خیلی خوب فوتبال بازی می کنند.

ما هنوز خاطرات خوبی از بارسلونا از مرحله یک چهارم نهایی 2020 داریم، آن یک تجربه عالی در لیسبون برای باشگاه بایرن بود. اما ما همچنین باید در مقابل بنفیکا و دینامو کیف هم آماده باشیم.

وقتی به دینامو کیف فکر می کنم، فوراً به یاد گل درخشان ماریو باسلر در نیمه نهایی سال 1999 می افتم که راه را برای رسیدن به فینال هموار کرد."

 

1637543

 

یوشوا کیمیچ نیز افزود: "قطعاً این گروه بسیار بلندپرواز است. بارسلونا با حضور بازیکنان برترش یک چالش بزرگ است. ما بی صبرانه منتظر آن هستیم، این دو بازی عالی خواهند بود. بنفیکا تیم خوبی است، از نظر تاکتیکی انعطاف پذیر است و بنابراین بازی با آنها دشوار است.


دینامو کیف قهرمان اوکراین است، این هم مانع دیگری است که باید با تمرکز کامل بر آن غلبه کنیم. به طور کلی هدف ما باید این باشد که به عنوان تیم اول از این گروه صعود کنیم."

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها