کد خبر : 1776136 | 04 شهریور 1400 ساعت 23:55 | 18.8K بازدید | 2 دیدگاه

در واکنش به قرعه اینتر در چمپیونزلیگ؛

مدیراینتر: هم‌گروهی با رئال و شاختار کار را سخت کرد

بپه ماروتا، مدیرعامل اینتر، خود را برای "گروهی پیچیده" در چمپیونزلیگ آماده می کند، چرا که نراتزوری در گروه D با رئال مادرید و شاختار دونتسک هم گروه شده است.

مدیراینتر: هم‌گروهی با رئال و شاختار کار را سخت کرد

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی پس از آنتونیو کونته هدایت اینتر را بر عهده گرفت و امیدوار است عملکرد سال گذشته نراتزوری را در چمپیونزلیگ بهبود ببخشد و دست بر قضا او اکنون ماموریت بسیار مشابهی را در برابر حریفانی آشنا بر عهده دارد.

 

1637517

 

ماروتا در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "باید تفاوت زیادی بین این و رقابت های لیگ قائل شد، جایی که بهترین تیم همیشه برنده است.

در چمپیونزلیگ موقعیت هایی از قبیل مصدومیت و شرایط خاص وجود دارد، روبرو شدن با دو تیمی که فصل گذشته با آنها بازی کردیم هم اتفاق جدیدی است."

 

1637557

 

اینتر سال گذشته نیز با رئال مادرید و شاختار دونتسک هم گروه شده بود و ماروتا برای روبرتو دی زربی، سرمربی سابق ساسولو که اکنون هدایت اوکراینی ها را بر عهده دارد، آرزوی موفقیت کرد.

 

ماروتا گفت: "من برای دی زربی آرزوی موفقیت می کنم. سپس موضوع تیم شریف هم هست. اولین تیم از مولداوی در چمپیونزلیگ اگر اشتباه نکنم، یک تیم بی سابقه است.

این یک گروه پیچیده است."

 

از ماروتا پرسیده شد که آیا او منتظر سفر دیگری به مادرید در این فصل هست؟ او گفت: "خب، گرفتن امتیاز در برنابئو بسیار دشوار است. فضای خاصی دارد، کار سختی خواهد بود."

 

اما مدیر نراتزوری احساس می کند که این بار اینتر برای این رقابت ها آمادگی بیشتری دارد.

 

1637558

 

ماروتا گفت: "مالکان از ما خواستند منابع مالی پیدا کنیم و ما این کار را انجام دادیم، سپس سعی کردیم بازیکنانی را که می توانند به ما کمک کنند، شناسایی کنیم.

به دلیل شرایط مساعد موفق شدیم. ما تیم متفاوتی داریم، جایگزینی بازیکنانی مانند روملو لوکاکو و اشرف حکیمی آسان نیست، اما از کار انجام شده، راضی هستیم.

ما مربی بسیار خوبی داریم و با اطمینان و خوش بینی به آینده نگاه می کنیم."

ماروتا سپس تایید کرد که کار اینتر در بازار نقل و انتقالات تمام شده است: "هیچ عملیات ورود بازیکن دیگری وجود نخواهد داشت، تیم مشخص و یکدست است، جایگزینی لوکاکو و حکیمی آسان نبود، اما تامین امنیت باشگاه در زمان تنگدستی مالی ضروری بود، من مطمئن هستم که هواداران درک خواهند کرد."

 

 

 

دیدگاه‌ها