کد خبر : 1776154 | 05 شهریور 1400 ساعت 09:30 | 85K بازدید | 13 دیدگاه

رویای ستاره فرانسوی در آستانه تحقق

مارکا: کیلیان امباپه را رئالی بدانید

مارکا مدعی شد که پاری سن ژرمن پیشنهاد 180 میلیون یورویی رئال مادرید برای کیلیان امباپه را پذیرفته است.

مارکا: کیلیان امباپه را رئالی بدانید

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند روز دیگر تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و هنوز مشخص نیست که آیا کیلیان امباپه در ادامه فصل پیش رو برای پاری‌سن ژرمن به میدان خواهد رفت یا نهایتاً باشگاه فرانسوی با خواسته این بازیکن یعنی پیوستن به رئال مادرید موافقت می کند و بالاخره او را به فروش خواهد رساند.

 

روز چهارشنبه بود که لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن رسماً اعلام کرد که کیلیان امباپه خواهان جدایی از این تیم است. لئوناردو همچنین تایید کرد که رئال مادرید تنها مشتری ستاره فرانسوی محسوب می شود و PSG در صورت دریافت پیشنهاد مورد انتظار از این باشگاه اسپانیایی، اجازه جدایی امباپه را صادر خواهد کرد.

 

 

1637576

 

 

اما پیشنهاد اول رئال مادرید به پاری سن ژرمن برای جذب امباپه 170 میلیون یورو بود که با پاسخ رد باشگاه فرانسوی روبرو شد. اما به نظر می رسد که رئال مادرید ساعاتی پیش پیشنهاد 170 به علاوه 10 میلیون یورویی خود را به PSG ارائه داده است.

 

در همین ارتباط ساعاتی پیش خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار معروف اسپانیایی و همچنین مارکا مدعی شدند که کار انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید تمام شده و پاری سن ژرمن آخرین پیشنهاد لوس بلانکوس را پذیرفته است. این در حالی است که البته منبع فرانسوی RMC این موضوع را تکذیب و اعلام کرده که پاری‌سن‌ژرمن همچنان در حال فکر روی این پیشنهاد است.

 

 

1637575

دیدگاه‌ها