کد خبر : 1776173 | 05 شهریور 1400 ساعت 12:26 | 50.3K بازدید | 3 دیدگاه

رونالدو فقط دو بازی دیگر می خواهد

پادشاه لیگ قهرمانان در آستانه عبور از رکورد کاسیاس

نظر می رسد کریستیانو رونالدو در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا از رکورد تعداد بازی های ایکر کاسیاس در این تورنمنت عبور خواهد کرد.

پادشاه لیگ قهرمانان در آستانه عبور از رکورد کاسیاس

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در آشفتگی کامل پیرامون وضعیت آینده خود را سر می برد. اگرچه گفته می‌شود که او به پایان کار خود در یوونتوس رسیده اما هنوز هیچ کس نمی داند که چه اتفاقی طی روزهای آینده و تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی رخ خواهد داد؛ این که رونالدو در ادامه فصل پیش رو برای یوونتوس بازی خواهد کرد یا اینکه طبق گزارش های منتشر شده راهی منچسترسیتی خواهد شد.

 

با این حال هر اتفاقی که رخ دهد، به قطعیت می توان گفت که رونالدو این فصل در باشگاهی بازی خواهد کرد که در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت؛ اتفاقی که باعث می شود فوق ستاره پرتغالی از رکورد تعداد بازی‌های ایکر کاسیاس در لیگ قهرمانان اروپا عبور کند. رونالدو در حال حاضر 176 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده، در حالیکه هم تیمی سابق او در رئال مادرید در 177 مسابقه این تورنمنت به میدان رفته است.

 

 

1637603

 

 

 

کریستیانو رونالدو می تواند با انجام اولین بازی در دور گروهی لیگ قهرمانان این فصل با ایکر کاسیاس برابری کند و با حضور در یک مسابقه دیگر از دروازه بان سابق رئال مادرید یا پورتو پیشی بگیرد. از طرفی فوق ستاره پرتغالی تنها بازیکنی است که در لیگ قهرمانان اروپا 50 بازی یا بیشتر از آن برای دو تیم انجام داده است؛ جایی که رونالدو در 52 مسابقه برای منچستریونایتد و در 101 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته است. به این موارد باید تعداد مسابقاتی که او با اسپورتینگ لیسبون و یوونتوس در چمپیونزلیگ انجام داده را هم اضافه کرد.

 

 

1637602

 

 

رکورد دیگری که رونالدو آن را پیش روی خود می‌بیند، انجام بیشترین بازی در مرحله گروهی چمپیونزلیگ است. جایی که او 93 بازی در این مرحله انجام داده و تنها با انجام دو مسابقه دیگر به رکورد ایکر کاسیاس خواهد رسید. این بدان معنا است که رونالدو در این فصل این رکورد هم از آن خود خواهد کرد.

 

آمار دیگری نیز وجود دارد که رونالدو را به پادشاه لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کرده است. او بازیکنی است که بیشترین بازی را در مرحله یک هشتم نهایی یک چهارم نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا انجام داده و بالاتر از لیونل مسی با 134 گل زده مهترین گلزن این تورنمنت محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها