کد خبر : 1776208 | 05 شهریور 1400 ساعت 14:07 | 56.5K بازدید | 6 دیدگاه

پس از موضع گیری صریح احمد مددی؛

مسعود ریگی به سپاهان نزدیک‌تر شد

یکی از پست هایی که سپاهان به دنبال بازیکنی مطمئن در آن بازار را جستجو می‌کند، پست هافبک دفاعی است.

مسعود ریگی به سپاهان نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با برنامه ورزش و مردم در مورد جدایی سه بازیکن از جمع آبی‌پوشان پایتخت صحبت کرد و یکی از این سه بازیکن مسعود ریگی هافبک دفاعی این تیم بود که مددی در مورد او گفت به دلیل تقاضای مبلغ بالا برای تمدید قراردادش احتمال جدایی‌اش بالا رفته است.


در همین راستا سپاهان چند مدتی است که بازار را برای پیدا کردن یک یا دو هافبک دفاعی مطمئن جستجو می‌کند که در این بین نام بازیکنانی نظیر احمدرضا زنده‌روح، رضا اسدی، آبشک و مسعود ریگی نیز مطرح شد.


حالا با توجه به خبرهایی که به گوش می رسد و اتفاقاتی که امروز در برنامه ورزش و مردم رخ داد و موضع گیری صریحی که احمد مددی در رابطه با مسعود ریگی داشت، به نظر می‌رسد این بازیکن که شیوه بازی او مورد توجه محرم نویدکیا هم قرار دارد، یکی دیگر از خریدهای این مربی برای تقویت تیمش در پنجره تابستانی باشد.


سپاهان پس از سکوت مرموزی که داشت، از چندین خرید شاخص نظیر احمدزاده و شهریار مغانلو رونمایی کرد و چند بازیکن نظیر شهباززاده و حسینی نیز که از باشگاه های دیگر پیشنهاد داشتند، در اصفهان ماندنی شدند و حالا با خرید مسعود ریگی می توان گفت از همین حالا سپاهان عزم خود را برای قهرمانی در رقابت های لیگ بیست و یکم جزم کرده است.

دیدگاه‌ها