کد خبر : 1776233 | 05 شهریور 1400 ساعت 16:13 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهابادی و سودای بازگشت به لیگ برتر

سرمربی اسبق فجرسپاسی و شاهین بعد از حضور در تیم جوانان ایران، اکنون با پیشنهاد بازگشت به لیگ برتر مواجه شده است.

مهابادی و سودای بازگشت به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، داوود مهابادی، سرمربی اسبق تیم ملی جوانان با پیشنهاد برای بازگشت به لیگ برتر مواجه شده و این در حالیست که پیش از این گمانه‌زنی‌هایی درباره حضور روی نیمکت تیم‌های لیگ یکی درباره‌ی وی شکل گرفته بود.

 

مهابادی که فصل گذشته با فجرسپاسی کار خود را آغاز کرده بود و توانست با جمع کردن نفراتی قابل اعتنا شرایط مناسبی برای آنها شکل دهد، در ادامه راهی تیم جوانان ایران شد.

 

با این حال بعد از اینکه مسابقات این رده به دلیل شیوع کرونا لغو شد، مهابادی با پیشنهاد شاهین بوشهر راهی این تیم شد و در نهایت در کورس صعود قرار گرفت و فصل را با حضور در رده پنجم به پایان رساند. مهابادی که فصل گذشته نیز در فجرسپاسی در کورس صعود به لیگ برتر قرار داشت و نیم فصل را با صدرنشینی خاتمه داده بود، در ادامه اسیر مشکباا مالی این باشگاه شد تا از هدف جاه طلبانه‌ای که در پیش داشتند دور ماند. او اما پیش فصل لیگی را که در آن فجر موفق شد به حسرت صعود پایان دهد، توانست با جذب نفراتی تاثیرگذار و آینده‌دار آنها را در مسیر صعود قرار دهد و البته در ادامه راهی تیم جوانان ایران شد.

 

بازیکن سابق استقلال، ذوب آهن و سپاهان در دوره سرمربیگری نیز در تیم‌های راه‌آهن، سیاه‌جامگان و نساجی مازندران حضور داشته و باید دید چه برنامه‌ای در ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها