کد خبر : 1776240 | 05 شهریور 1400 ساعت 16:32 | 68.9K بازدید | 16 دیدگاه

نظر مرزبان عوض شد؛ برمی‌گردم(عکس)

در حالی که مرزبان چند هفته پیش با انتشار پستی اینستاگرامی از هواداران سپاهان خداحافظی کرده بود، حالا با انتشار پست دیگری از بازگشت خبر داده است.

نظر مرزبان عوض شد؛ برمی‌گردم(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مرزبان در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات لیگ نوزدهم به عنوان دستیار اول محرم نویدکیا پس از مذاکرات چند هفته ای درنهایت به کادر فنی سپاهان اضافه شد و در اولین هفته مسابقات بود که خودش را از آلمان به صورت مستقیم به سیرجان رساند و در اولین بازی فصل کنار خط ایستاد.


این مربی در طول فصل نیز نقش عمده ای در موفقیت طلایی پوشان اصفهانی داشت و همواره یا کنار خط بود و یا در کنار محرم مشورت های اصلی را به این سرمربی جوان در جریان بازی ها انتقال می داد.

 

1637711


این چهره که در طول فصل بسیاری بخشی از موفقیت های سپاهان را به حضور او ارتباط می دادند، با پایان فصل و نایب قهرمانی طلایی پوشان پستی منتشر کرد و خود را در حال خروج از ایران نشان داد که بوی خداحافظی می داد ولی حالا پس از چند هفته با انتشار پستی دیگر خبر از بازگشت داده است.


علیرضا مرزبان که پیش تر نیز سابقه همکاری با سپاهان را داشت و چهره ای محبوب در اصفهان است، در طول هفته های گذشته نیز با کادر فنی سپاهان و به خصوص محرم نویدکیا در مورد خریدهای تیم مشورت مداوم داشته و حالا به زودی به ایران بازمی گردد و کارش را در فصل جدید آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها