کد خبر : 1776289 | 05 شهریور 1400 ساعت 23:09 | 80.1K بازدید | 0 دیدگاه

تنها جامانده نسل طلایی پرسپولیس از سطح ملی (عکس)

خرید تازه‌ سپاهانی‌ها فصل جدید را با یک خبر ایده‌آل استارت زده و بعد از مدت‌ها طلسم حضورش در تیم ملی شکسته شد.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تجربه فرشاد احمدزاده در اردوی تیم ملی به دوره حضورش در تیم لهستانی برمی‌گشت، جایی که تقریبا شرایطی به شکل کنونی و تجربه دعوت به مینی کمپ را دنبال کرد.

 

احمدزاده با نمایشی موفق در پرسپولیس اما همچنان دور از چشمان کارلوس کی‌روش قرار داشت اما بعد از حضور در لیگ لهستانی و در شرایطی که حتی نیمکت‌نشینی در شلونسک وروتسلا را متوجه خود می‌دید، ناگهان پیش از جام‌ملت‌ها از سوی سرمربی پرتغالی جواز حضور در اردوی ۵٠ نفره را به دست آورد. 

 

او بعد از بازگشت دوباره به لیگ ایران و اتفاقاتی عجیب در پرسپولیس در تصمیمی قابل توجه راهی فولاد خوزستان شد تا به بهترین شکل توانایی فنی خود را در طول یک و نیم فصلی که در جمع شاگردان جواد نکونام حاضر بود، به نمایش بگذارد.

 

فرشاد در پایان فصل راهی سپاهان اصفهان شد تا اینبار در کنار محرم نویدکیا و البته علیرضا مرزبان یک تجربه جدید را متوجه خود ببیند. او بعد از انجام مراسم ازدواجش اکنون در اردوی تیم ملی حاضر است و در کنار بازیکنانی که امید خود را برای تداوم حضور در جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ دنبال می‌کنند، به دنبال حفظ این پیراهن است. باید دید شماره ١٠ اسبق پرسپولیس و ستاره احتمالی فصل آینده سپاهان، قادر خواهد بود این شرایط را برای خود فراهم سازد یا خیر.

 

1637837

دیدگاه‌ها