کد خبر : 1776309 | 06 شهریور 1400 ساعت 02:48 | 25.5K بازدید | 4 دیدگاه

پاس گل علیپور نجات‌بخش نبود

ماریتیمو با وجود پاس گل مهاجم ایرانی خود مقابل استوریل شکست خورد.

پاس گل علیپور نجات‌بخش نبود

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ماریتیمو که علی علیپور را مثل تمام بازی‌های فصل در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز شنبه(به وقت ایران) به مصاف استوریل پرایا رده سومی رفت.

 

ماریتیمو که پس از باخت در نخستین بازی فصل، در دو مسابقه اخیرش یک پیروزی و یک مساوی داشت، در دیدار مقابل استوریل نتوانست به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه دهد و مغلوب حریف خود شد.

 

علی علیپور در شبی که تیمش شکست خورد، در دقیقه ۴۵ توپ سرگردان روی هوا را به خوبی کنترل کرد و با دید مناسب خود به عقب پاس داد تا کلودیو نتو، مدافع برزیلی ماریتیمو با شوت زمینی پای چپ از پشت محوطه جریمه گل اول و تساوی بازی مقابل استوریل را به ثمر رساند.

 

1637883

 

پاس گلی که مهاجم ایرانی ماریتیمو در این مسابقه داد، منجر به امتیاز برای تیمش نشد و استوریل در نیمه دوم یک گل به ثمر رساند و به پیروزی دست پیدا کرد تا یاران علیپور با این شکست خارج از خانه ۴ امتیازی و در جایگاه دهم جدول لیگ برتر پرتغال بمانند.

 

علی علیپور پیش از این در هفته دوم لیگ برتر پرتغال موفق شده بود یک گل در جریان برتری تیمش مقابل بلننسس به ثمر رساند و در چهارمین بازی فصل برابر استوریل نیز توانست نخستین پاس گل خود را بدهد.
 

دیدگاه‌ها