کد خبر : 1776353 | 06 شهریور 1400 ساعت 11:14 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

شکست دهنده ماریتیمو شگفتی ساز جدید لیگ پرتغال

در هفته چهارم لیگ برتر پرتغال استوریل با نتیجه دو بر یک ماریتیمو را شکست داد. در مسابقه ای که علی علیپور برای جلوگیری از شکست تیمش همه کار کرد و حتی پاس گل هم داد.

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب اینکه استوریل با 3 امتیازی که در این مسابقه به دست آورد 10 امتیازی شد و به طور موقت به صدر جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال صعود کرد. حالا می توان از این تیم به عنوان شگفتی ساز فصل جدید لیگ برتر پرتغال یاد کرد. ماریتیمو هم با قبول این شکست 4 امتیازی باقی ماند و در رده دهم جدول جا خوش کرد. ماریتمیو در 4 هفته ابتدایی دومین شکست خود را تجربه کرد. شکست دو بر صفر در برابر تیم مدعی براگا قابل پیش بینی و محتمل بود اما علی علیپور و همبازیانش تصور نمی کردند در برابر استوریل با نتیجه دو بر یک شکست بخورند به خصوص که پیش از این بازی در مصاف با تیم پر مهره پورتو یک بر یک مساوی کرده بودند. 

 

استوریل که به نظر می رسد در فصل جدید وارد لیگ برتر پرتغال شده  با 10 امتیازی که در چهار هفته ابتدایی به دست آورده همه را در فوتبال پرتغال شگفت زده کرده است و باید منتظر ماند و دید که آیا در هفته های آتی هم قادر خواهد بود این روند را در مصاف با تیم های مدعی چون اسپورتینگ – پورتو – بنفیکا – براگا و... حفظ کند. این تیم در پایان هفته سوم لیگ برتر پرتغال با 7 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار داشت.

 

1637932

دیدگاه‌ها