کد خبر : 1776366 | 06 شهریور 1400 ساعت 11:31 | 11.8K بازدید | 4 دیدگاه

حضور رویس و چهار بازیکن جدید در اولین فهرست فلیک

مارکو رویس در حالی بار دیگر به تیم ملی آلمان دعوت شده که هانسی فلیک نام چهار بازیکن جدید را نیز به اولین فهرستش به عنوان سرمربی این تیم اضافه کرده است.

حضور رویس و چهار بازیکن جدید در اولین فهرست فلیک

به گزارش " ورزش سه "، کاپیتان تیم فوتبال بروسیا دورتموند یکی از هفت بازیکن غایب در فهرست نهایی یواخیم لوو برای یورو 2020 بود اما حالا نامش در اولین فهرست اعلام شده از سوی مربی سابق بایرن مونیخ دیده می‌شود. مثلث آلمانی چلسی شامل کای هاورتس، آنتونیو رودیگر و تیمو ورنر همگی در این فهرست جای دارند اما نامی از متس هوملز و امره جان دیده نمی‌شود. ماتیاس گینتر نیز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اردوی تیم ملی حاضر نخواهد بود. 

 

1026107


رویس که به دلیل عدم آمادگی از حضور در یورو 2020 بازماند، حالا به تیتر اصلی اولین فهرست فلیک روی نیمکت تیم ملی آلمان پس از حذف برابر انگلیس در مرحله یک هشتم یورو و خداحافظی یواخیم لوو از این تیم تبدیل شده است. نام مانوئل نویر، توماس مولر، جاشوا کیمیش و ایلکای گوندوغان هم در این لیست قرار گرفته است. 


داوید راوم از هوفنهایم، نیکو اشلاتربک از فرایبورگ، فلورین ورتس از بایرلورکوزن و کریم آدیمی از سالزبورگ نیز چهار بازیکنی هسند که هیچ بازی ملی در کارنامه ندارند اما برای دیدار با لیختن اشتاین، ارمنستان و ایسلند در گروه جی به تیم ملی آلمان دعوت شده‌اند. فلیک امیدوار است خیلی زود تاثیرگذاری خود را در اولین مسابقاتش روی نیمکت آلمان نشان دهد چرا که پیش از این در مسیر صعود به جام جهانی قطر به مشکل خورده‌اند. این تیم با پیروزی برابر ایسلند و رومانی آغاز خوبی داشت اما شکست باورنکردنی برابر مقدونیه شمالی بدین معنا بود که صدرنشینی گروه جی را از دست داد. آنها امیدوار هستند که با سرمربی جدید بار دیگر امیدشان را در دیدار هفته آینده برابر لیختن اشتاین زنده کنند. 


فهرست تیم ملی آلمان بدین شرح است:


دروازه‌بانان: برند لنو، مانوئل نویر، کوین ترپ


مدافعان: ریدل باکو، رابین گوسنس، تیلو کهرر، لوکاس کلاسترمان، داوید راوم، آنتونیو رودیگر، نیکو اشلاتربک، نیکلاس زوله


هافبک‌ها: مهاجمان: کریم آدیمی، محمود داهود، سرژ گنابری، لئون گورتزکا، ایلکای گوندوگان، کای هاورتس، جوناس هافمن، جاشوا کیمیچ

 

مهاجمان: توماس مولر، جمال موسیالا، فلورین نویهاوس، مارکو رویس، لروی سانه، تیمو ورنر، فلورین ورتس

دیدگاه‌ها