کد خبر : 1776381 | 06 شهریور 1400 ساعت 12:17 | 29.8K بازدید | 3 دیدگاه

انتقال بزرگ در کادر فنی مس رفسنجان؛

نارنجی وفادار به یک تیم نارنجی رفت(عکس)

سرمربی و کاپیتان سابق سایپا به کادر فنی تیم مس رفسنجان اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که فعالیت خوبی در نقل و انتقالات تابستانی داشته و توانسته بازیکنان با کیفیتی به خدمت بگیرد، یک مربی جدید به کادر فنی خود اضافه کرد تا در کنار محمد ربیعی فعالیت کند و تجربه مربیان مس رفسنجان را هم بالاتر ببرد.

 

ابراهیم صادقی که با سابقه‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال سایپا است و لقب نارنجی وفادار را در دوران بازی خود داشت، پس از حدود دو سال سرمربیگری در این تیم و قطع همکاری توسط مدیرعامل باشگاه، در هفته‌های پایانی لیگ بیستم در کادر فنی هیچ تیمی حضور نداشت که امروز به مس رفسنجان پیوست.

 

صادقی که ازجمله فوتبالیست‌های خوشنام و توانمند فوتبال ایران به حساب می‌آمد و از نظر فنی سطح خوبی داشت، پس از خداحافظی از فوتبال دستیار علی دایی در سایپا شد و پس از اخراج او، هدایت نارنجی پوشان را برعهده گرفت.

 

1637967

 

ابراهیم صادقی با انجام بیش از ۲۰۰ بازی لیگ برتری، شاید در عرصه مربیگری آنطور که باید و شاید نتوانست خودی نشان بدهد و در اوایل کارش با چالش‌های زیادی مواجه بود، اما حالا مسیر جدیدی را با پیوستن به مس رفسنجان در پیش گرفت.

 

مس رفسنجان که فصل گذشته در نخستین سال حضورش در لیگ برتر موفق ظاهر شد و عملکرد خوبی داشت، پس از قطع همکاری با مجتبی سرآسیایی، تصمیم گرفت با نظر مثبت محمد ربیعی سرمربی این تیم، ابراهیم صادقی را به کادر فنی خود اضافه کند.

 

1637966

 

صادقی ۴۳ ساله در شرایطی حضور به‌عنوان دستیار ربیعی را تجربه خواهد کرد که پیوستن او به مس رفسنجان را می‌توان یک انتقال بزرگ برای این تیم دانست، چراکه کمتر سرمربی فوتبال ایران با چنین سابقه بازی می‌پذیرد به‌عنوان نفر دوم در کادر فنی یک تیم فعالیت کند.

دیدگاه‌ها