کد خبر : 1776411 | 06 شهریور 1400 ساعت 13:52 | 71.3K بازدید | 2 دیدگاه

مارکو وراتی:

تا لیونل مسی را ندیده بودم باور نمی کردم

مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن از ورود لیونل مسی به این باشگاه بسیار رضایت دارد.

تا لیونل مسی را ندیده بودم باور نمی کردم

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی یکی از ستاره هایی اصلی تیم ایتالیایی بود که در جام ملت های اروپا به مقام قهرمانی رسید. آتزوری در  دیدار فینال و در استادیوم ومبلی، انگلیس را در ضربات پنالتی شکست داد و حالا مارکو وراتی مدعی شد تیم ملی ایتالیا شایسته کسب عنوان قهرمانی در رقابت های یورو 2020 بوده است.

 

1614307

 

مارکو وراتی گفت: "حتی اگر هرگز به صورت علنی بین خودمان حرفی از قهرمانی نمی زدیم، اما می دانستیم تیمی هستیم که هنگام بازی با توپ از کیفیت خوبی برخوردار است. حتی در لحظات سخت طول این رقابت ها نیز من، مانوئل لوکاتلی، فدریکو کیه زا یا دومنیکو براردی احساس می کردیم می توانیم با اتحاد داشتن سرنوشت این جام را رقم بزنیم. ما شایسته قهرمانی در رقابت های یورو 2020 بودیم.

 

انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن؟ حضور مسی اینجا باورنکردنی است. تا مسی را ندیده بودم باور نمی کردم و البته ما از گذشته نسبت به یکدیگر شناخت داشتیم. شاید مسی زیاد صحبت نمی کند، اما شخصیت فوق العاده ای دارد و شما می توانید او را در زمین احساس کنید. او یک رهبر بوده و حتی افرادی که هوادار بارسلونا یا پاری سن ژرمن نیستند نیز مسی را دوست دارند. از نظر من لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ و از ستاره های تکنیکی و فداکار است. من فکر نمی کنم او هنگام قرار گرفتن در ترکیب ثابت مشکلی داشته باشد."

دیدگاه‌ها