کد خبر : 1776412 | 06 شهریور 1400 ساعت 13:51 | 69.4K بازدید | 2 دیدگاه

منصوری: بازیکن سپاهانم، از استقلال پیشنهاد دارم!

مدافع راست سپاهان مدعی شد که علیرغم بحث در خصوص معاوضه با میرزازاد هنوز بازیکن زردپوشان محسوب می‌شود و با پیشنهاد از سوی استقلال مواجه شده است!

منصوری: بازیکن سپاهانم، از استقلال پیشنهاد دارم!

به گزارش "ورزش سه"،  مرتضی منصوری مدافع سپاهان که گفته می‌شود با نیما میرزازاد معاوضه شده و راهی نساجی مازندران خواهد شد. این در حالی است که این بازیکن مدعی است که هیچ توافقی با باشگاه مازندرانی نداشته است و با پیشنهاد استقلال مواجه شده است.

 

منصوری در اینباره می‌گوید: من هیچ قراردادی با نساجی نبسته‌ام. این توافقی بوده که دو باشگاه با یکدیگر بسته‌اند. اما هنوز نظر من را در این رابطه جویا نشده‌اند. برای تیم نساجی و خصوصا هواداران این تیم احترام زیادی قائل هستم و افتخار هر بازیکنی است که در آن فضا کار کند اما بحث آینده‌ام است و همانطور که گفتم هنوز شخصی تصمیمی در این رابطه نگرفته‌ام.

 

مدافع راست سپاهان با اشاره به پیشنهاد استقلال می‌گوید: استقلال به دنبال حردانی است. اما گفته‌اند مشکلی در رابطه با صدور رضایتنامه اش شکل گرفته که باعث می شود احتمال تغییراتی در برنامه آنها شکل گیرد. 48 ساعت گفته‌اند منتظر بمانم و شاید راهی این باشگاه شوم. هنوز چیزی مشخص نیست اما موضوعی که مشخص است این است که علیرغم اینکه می‌گویند من با میرزازاد معاوضه شده‌ام و راهی نساجی شده‌ام باید بگویم هیچ قراردادی با این باشگاه نبسته‌ام.

دیدگاه‌ها