کد خبر : 1776415 | 06 شهریور 1400 ساعت 14:03 | 66.3K بازدید | 6 دیدگاه

تکلیف شماره رونالدو در یونایتد چه می‌شود؟

هنوز شماره لباس کریستیانو رونالدو در یونایتد مشخص نیست و پوشیدن دوباره شماره هفت در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تکلیف شماره رونالدو در یونایتد چه می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، پیراهن شماره هفت در حال حاضر به ادینسون کاوانی تعلق دارد. این مهاجم اوروگوئه ای پس از انتقال جیدون سانچو به اولدترافورد نیز شماره خود را حفظ کرد و ستاره جدید و جوان یونایتد مجبور شد به پوشیدن لباس شماره 25 رضایت دهد.

 

حالا نشریه دیلی میل مدعی شد تنها راهی که رونالدو می تواند پیراهن سابق را پس بگیرد این است که یا کاوانی باشگاه را ترک کند یا اتحادیه لیگ برتر اجازه ویژه و منحصر به فردی برای تغییر شماره در لیست صادر کند. 

 

1638021

 

تا به حال این اتفاق در تاریخ رقابت های لیگ برتر رخ نداده و اگر مدیران لیگ برتر چنین اجازه‌ای بدهند، برای اولین بار شاهد تغییر شماره بعد از ثبت آن برای یک بازیکن خواهیم بود.البته رونالدو در اولین حضور در رئال مادرید نیز مجبور به پوشیدن شماره 9 شد و در آن مقطع شماره هفت در مالکیت رائول بود.

 

حالا شماره 9 یونایتد نیز به آنتونی مارسیال تعلق دارد و باید دید سرنوشت لباس جدید کریستیانو رونالدو در اولدترافورد چه خواهد شد. با این حال هنوز برای لیگ قهرمانان لیست تیم ها و شماره ها ارسال نشده و ممکن است رونالدو در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اعدادی متفاوت را به تن کند. به عنوان مثال چند سال قبل هنریک مخیتاریان، هافبک آرسنال شماره هفت را در لیگ برتر و شماره 77 را در لیگ اروپا به تن کرد.

 

رونالدو از بین سال های 2003 تا 2009 در ترکیب یونایتد با شماره هفت بازی کرده و موفق به زدن 118 گل در 292 بازی برای شیاطین سرخ نیز شد. شماره هفت در تاریخ منچستریونایتد عدد ویژه ای محسوب می شود و به جز رونالدو، اسطوره های این باشگاه مانند جورج بست، اریک کانتونا و دیوید بکهام آن را به تن داشته اند.

دیدگاه‌ها