کد خبر : 1776455 | 06 شهریور 1400 ساعت 17:04 | 43.5K بازدید | 2 دیدگاه

رونالدو؟ هری کین؟ ستاره برزیلی هست! (عکس)

گابریل ژسوس، ستاره برزیلی منچسترسیتی در این فصل لیگ برتر عملکرد فوق العاده ای داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در اولین هفته از لیگ برتر این فصل با یک گل مغلوب تاتنهام شد تا شروع ضعیفی را تجربه کند، اما در دو هفته اخیر همه چیز به حالت عادی برگشته است. تیم پپ گواردیولا هفته گذشته موفق شد با پنج گل نوریچ را مغلوب کند و امروز نیز آنها بعد از گذشت تنها 45 دقیقه سه بار قادر به باز کردن دروازه آرسنال نگون بخت بوده اند.

 

اما بی تردید درخشش گابریل ژسوس در این دو هفته نقش مهمی در رقم خوردن این نتایج داشته است. او که بعد از جدایی سرخیو آگوئرو تبدیل به تنها مهاجم نوک تخصص سیتی شده، در این 135 دقیقه کارنامه درخشانی داشته و در به ثمر رسیدن پنج گل تاثیرگذار بوده است.

 

گابریل ژسوس هفته گذشته سه پاس گل داده و نشان داد علاوه بر گلزنی در این زمینه نیز ماهر است. امروز و در دیدار مقابل آرسنال نیز پاس گل اول سیتی به ایلکای گوندوگان را همین مهاجم برزیلی داد تا آمار خود را در این فصل به چهار پاس گل برساند.

 

اما در اواخر نیمه اول دیدار مقابل آرسنال بود که این بار گابریل ژسوس روی پاس جک گریلیش در نقش گلزن ظاهر شده و با ضربه ساده و زمینی دروازه آرسنال را باز کرد. در تابستانی که شایعات انتقال هری کین و کریستیانو رونالدو به منچسترسیتی سرانجامی نداشت، گابریل ژسوس نشان داده می تواند مهره ای قابل اتکا برای پپ گواردیولا در ادامه فصل باشد.

 

1638090

 

1638088

 

1638089

 

1638091

دیدگاه‌ها