کد خبر : 1776458 | 06 شهریور 1400 ساعت 17:07 | 33.8K بازدید | 1 دیدگاه

به امید یک فصل فراموش نشدنی؛

دورهمی صمیمانه خریدهای قلعه‌نویی(عکس)

بازیکنان تازه وارد گل‌گهر ساعاتی پیش در کمپ الیاف حاضر شدند و برای شروع تمرینات تست کرونا دادند.

دورهمی صمیمانه خریدهای قلعه‌نویی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مدیران گل‌گهر با توجه به لیستی که امیرقلعه‌نویی سرمربی کهنه کار و کاربلد تیمشان در اختیار آنها قرار داده بود، خیلی زود وارد بازار نقل و انتقالات شدند و با بازیکنان مورد نظر کادر فنی به توافق رسیدند.


محسن فروزان، حسین نخودکار، ساسان حسینی، محمد اکبر منادی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری و در نهایت مسیح زاهدی خریدهای آبی پوشان سیرجانی تا اینجای فصل نقل و انتقالات بوده‌اند؛ خریدهایی که برخلاف برخی حواشی، بیشتر در جهت رفع نیازهای تیم بوده تا رقابت با تیم های مدعی برای جذب ستاره ها.

 

1638096


در میان این نفرات امروز مهدی تیکدری که در فهرست اسکوچیچ قرار گرفته، به همراه آرمین سهرابیان و احمدرضا زنده روح که بازیکنان فصل گذشته تیم هستند و در اردوی تیم ملی حضور دارند، در اولین گردهمایی گل‌گهری‌ها حضور نداشتند، ولی مسیح زاهدی، محمدرضا خانزاده، محسن فروزان، ساسان حسینی و حسین نخود کار در تمرین حاضر شد و اینطور مقابل ابوالفضل امیرزاده عکاس باشگاه قرار گرفتند تا دورهمی صمیمانه آنها را در اولین روز تمرین با تیم جدید در کمپ الیاف شهریار ثبت کند.


البته ایمان سلیمی نیز یکی از بازیکنانی بود که طی روزهای اخیر با گل گهر به توافق رسیده بود ولی پارگی رباط صلیبی این بازیکن سبب شد تا قرارداد این مدافع میانی فسخ شود و محمدرضا خانزاده جانشین او شد.

 

1638098


در این فهرست فروزان و اخباری برای رسیدن به ترکیب اصلی در خط دروازه باید با یکدیگر رقابت کنند و محمدرضا خانزاده و مسیح زاهدی که آخرین خرید گل گهر بوده، باید با آرمین سهرابیان و علیرضا آرتا که در هفته‌های پایانی فصل گذشته زوج قلب خط دفاعی تیم بودند، برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت کنند. ساسان حسینی و حسین نخودکار هم برای تقویت بخش تهاجمی به ترکیب آبی پوشان سیرجانی اضافه شده اند که باید دید چطور می توانند در فصل جدید توانایی های خودشان را در تیم امیرقلعه نویی به رخ بکشند.

دیدگاه‌ها