کد خبر : 1776474 | 06 شهریور 1400 ساعت 18:44 | 15.7K بازدید | 6 دیدگاه

گواردیولا: مطمئنم آرتتا موفق خواهد شد

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی از میکل آرتتا حمایت کرده و تاکید کرد او در آینده موفق خواهد شد.

گواردیولا: مطمئنم آرتتا موفق خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز با پنج گل موفق به غلبه بر آرسنال شد تا میکل آرتتا، دستیا سابق گواردیولا با قبول سه شکست در سه هفته ابتدایی در آستانه اخراج از این تیم قرار بگیرد. پپ گواردیولا، سرمربی سیتی در پایان این دیدار مدعی شد تیمش در شرایطی دو بار به گل رسیده که عملکرد خوبی نداشته است.

 

پپ گواردیولا گفت: "در دقایق ابتدایی در شرایطی دو بار موفق به گلزنی شدیم که لایق رسیدن به آن نبودیم. ما در دقایق ابتدایی مشکلات داشته و همچنان احساس می کردیم که در برخی موارد باید بهتر عمل کنیم. روند بازی ما در صحنه های تک به تک مناسب نبود، اما ما در این شرایط به گل رسیدیم و بعد از اخراج گرانیت ژاکا نیز جریان مسابقه به شکل دیگری رقم خورده و برای حریف سخت تر و برای ما راحت تر شد.

 

1638135

 

جریان بازی خوب پیش رفت و بعد از گل اول و دوم اوضاع تیم ما در میدان مساعد بود. کار برای ادرسون دشوار بود و می دانستیم تیم میکل آرتتا به دنبال یارگیری نفر به نفر است. اما وقتی از دست یارگیری حریف رها شدیم و آرسنال 10 نفره شد همه چیز خوب پیش رفت. با احترام به حریف می توانستیم گل های دیگری نیز به ثمر برسانیم و در نهایت یک پیروزی خوب کسب کردیم.

 

ما مانند دو یا سه سال گذشته بوده و در شرایطی یکسان قرار داریم. شاید مردم کاری را که ما انجام داده ایم فراموش کنند. همیشه باشگاه باید برای پیشرفت بیشتر تلاش کند. ممکن است بازیکنان و سرمربی تغییر کنند، اما باشگاه باقی مانده و میل به بهتر شدن دارد. ما نمی توانیم گذشته را فراموش کنیم. تیم فصل گذشته فوق العاده بود و حالا با همان بازیکنان و اضافه شدن جک گریلیش پیش می رویم.

 

احتال اخراج میکل آرتتا؟ ما به خصوص در باشگاه های بزرگ می دانیم وقتی پیروز نشوید همیشه شایعاتی وجود دارد. من به عنوان یک دوست که نه، بلکه به عنوان یک سرمربی حرفه ای صحبت می کنم. من در کنار آرتتا کار کرده و از او چیزهای زیادی آموختم. من هیچ شکی ندارم او می تواند نتایج خوبی در آینده بگیرد و مطمئن هستم که آرتتا به مسیر خود باز می گردد.

 

احتمال جذب مهاجم جدید در روزهای باقیمانده بازار تابستانی؟ فکر نمی کنم."

دیدگاه‌ها