کد خبر : 1776481 | 06 شهریور 1400 ساعت 19:27 | 81.9K بازدید | 4 دیدگاه

جانشین رونالدو در ترکیب یوونتوس جذب شد

به نظر می رسد انتقال مویس کین، مهاجم جوان و ایتالیایی به یوونتوس قطعی شده باشد.

جانشین رونالدو در ترکیب یوونتوس جذب شد

به گزارش "ورزش سه"، انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد دیروز نهایی شد و مدیران بیانکونری خیلی زود برای جذب یک مهاجم جانشین وارد عمل شده اند. حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد باشگاه یوونتوس برای جذب مویس کین، مهاجم ایتالیایی تحت مالکیت اورتون به توافق رسیده و این بازیکن فردا برای حضور در تست های پزشکی این باشگاه و بستن قرارداد وارد شهر تورین خواهد شد. مویس کین فصل گذشته را نیز به صورت قرضی در پاری سن ژرمن گذراند و در این تیم در 45 بازی 19 بار موفق به گلزنی شد.

 

1638145

 

فابریزیو رومانو با تایید این خبر مدعی شد گفت که یوونتوس برای خرید این مهاجم حدود 20 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد. البته به نظر می رسد قرارداد در سال اول قرضی بوده و این رقم در سال بعد به اورتون پرداخت خواهد شد. در 24 ساعت اخیر نام هایی چون مائورو ایکاردی، پیر آمریک اوبامیانگ و ادن هازارد نیز برای انتقال به یوونتوس مطرح شد، اما در نهایت این مویس کین جوان بود که به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو راهی تورین شد.

 

مویس کین که در دوران نوجوانی سابقه بازی کردن در ترکیب بیانکونری را در کارنامه داشته، بعد از دو سال دوری از لیگ ایتالیا دوباره به کشور خود بازخواهد گشت. این در حالیست که به نظر می رسید اگر پروسه جدایی رونالدو از یوونتوس زودتر انجام می شد، این باششگاه از فرصت بیشتری برای جذب گزینه جانشین و استخدام یک ستاره بزرگ برخوردار بود.

دیدگاه‌ها