کد خبر : 1776504 | 06 شهریور 1400 ساعت 21:14 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از جدایی روملو و اشرف؛

بالاخره یک ستاره اینتر ماندنی شد!

اخبار حاکی از توافق اینتر و لائوتارو مارتینز بر سر تمدید قرارداد بوده است.

بالاخره یک ستاره اینتر ماندنی شد!

به گزارش "ورزش سه"، در دو سال گذشته اخبار و شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی لائوتارو مارتینز از اینتر و ابراز تمایل باشگاه هایی چون بارسلونا، آرسنال و تاتنهام به جذب این بازیکن منتشر شده بود. اما به نظر می رسد ماندن این بازیکن برای فصول بعدی قطعی شده و تا سال 2026 شاهد حضور لائوتارو مارتینز در ترکیب اینتر خواهیم بود.

 

1638184

 

امروز شبکه اسکای اسپورت ایتالیا با انتشار گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه اینتر با لائوتارو مارتینز بر سر قراردادی جدید و تا پنج سال دیگر به توافق رسیده اند. بعد از با جدایی از روملو لوکاکو و اشرف حکیمی در این تابستان از اینتر، این باشگاه به هر ترتیبی قصد دارد لائوتارو مارتینز را حفظ کند و به همین دلیل مذاکرات در هفته ای اخییر رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته بود.

 

قرارداد فعلی لائوتارو مارتینز با اینتر در ژوئن سال 2023 به پایان می رسد، اما طبق توافق جدید قرارداد این مهاجم آرژانتینی تا تابستن 2026 تمدید شده و او شش میلیون یورو در فصل به علاوه بندهای پاداش دریافت می کند. همچنین مدیران اینتر قصد دارند که بند فسخ 111 میلیونی قرارداد فعلی لائوتارو را در قرارداد جدید حذف کنند تا باشگاه های دیگر نتوانند بدون جلب رضایت اینتر با این مهاجم 24 ساله و آرژانتینی به توافق دست یابند.

دیدگاه‌ها