کد خبر : 1776514 | 06 شهریور 1400 ساعت 21:58 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

بدشانسی قلی‌زاده در برد پُر گل شارلروا

ستاره ایرانی شارلروا در شب برتری تیمش مقابل بیرشوت با مصدومیت مواجه شد.

بدشانسی قلی‌زاده در برد پُر گل شارلروا

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته ششم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا که علی قلی‌زاده را برخلاف مسابقه اخیرش در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۸:۴۵ امشب در استادیوم دو پایس به مصاف تیم قعرنشین بیرشوت رفت.

 

هنوز پنج دقیقه از مسابقه نگذشته بود که بیرشوت یک پنالتی و یک اخراجی داد تا یاران قلی‌زاده خیلی زود در آستانه پیش افتادن از حریف خود قرار بگیرند، اما ریوتا موریوکا این فرصت را هدر داد و پنالتی او تبدیل به گل نشد ولی در دقیقه ۳۷ نیکولسون توانست نخستین گل بازی را برای شارلروا به ثمر رساند.

 

نیمه اول در حالی با برتری یک بر صفر شارلروا خاتمه یافت که علی قلی‌زاده در دقیقه ۴۵ و زمانی که وقت‌های تلف شده اعلام شد، بخاطر آسیب دیدگی روی زمین نشست و در ابتدای نیمه دوم به دلیل مصدومیت تعویض شد.

 

1638200

 

در نیمه دوم هم بازی جذابی با رد و بدل شدن ۶ گل رقم خورد که در این مدت شارلروا باز هم یک پنالتی دیگر را توسط نیکولسون هدر داد و یکی از بازیکنان بیرشوت نیز اخراج شد.

 

تیم شارلروا در ادامه روند شکست‌ناپذیری خود در این فصل که یک پیروزی و چهار تساوی پیاپی داشت، امشب به برتری ۵ بر ۲ خانگی مقابل بیرشوت دست یافت تا ۱۰ امتیازی شود به رتبه پنجم جدول ژوپیر لیگ بلژیک صعود کند.

دیدگاه‌ها