کد خبر : 1776551 | 07 شهریور 1400 ساعت 02:30 | 16.4K بازدید | 2 دیدگاه

بتیس 0-1 رئال: گل سه امتیازی کارواخال

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 1-0 بتیس را شکست بدهد.

بتیس 0-1 رئال: گل سه امتیازی کارواخال

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که در دیدار قبلی شان مقابل لوانته به تساوی 3-3 رضایت داده بودند، امشب موفق شدند با تک گل دنی کارواخال به پیروزی برسند و دومین بردشان در سومین هفته رقابت های این فصل لالیگا را به دست بیاورند.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 6 کریم بنزما گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازیکنان میزبان تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. پس از آن بازی متعادل دنبال شد و هرچند هر دو تیم به دنبال رسیدن به گل بودند، اما موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

1638275

 

نیمه دوم را هم رئال بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52، روی ارسال گرت بیل، بنزما می توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما واکنش تماشایی سیلوا، دروازه بتیس را بسته نگه داشت.

دو دقیقه بعد بنزما موفق شد روی ارسال کاسمیرو، سیلوا را مغلوب کند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

حملات رئال ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 61، دنی کاروخال قفل دروازه میزبان را باز کرد. روی حرکت خوب وینیسیوس از سمت چپ و ارسال دقیق بنزما بود که کارواخال با یک ضربه والی تماشایی توپ را به گوشه دروازه بتیس فرستاد.

 

1638300

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید اما حملات این تیم به موقعیت چندان خطرناکی منجر نمی شد. هرچه به دقایق پایانی نزدیک می‌شدیم، فشار حملات بتیس بیشتر می شد اما این رئال بود که می توانست در ثانیه های پایانی به گل برسد ولی هازارد که با پاس بنزما صاحب موقعیت شده بود، نتوانست سیلوا را مغلوب کند و در نهایت بازی با همان یک گل به سود رئال به پایان رسید.

دیدگاه‌ها