کد خبر : 1776604 | 07 شهریور 1400 ساعت 11:40 | 28.5K بازدید | 2 دیدگاه

رونی: انتظار بازگشت رونالدو به یونایتد را نداشتم

وین رونی، کاپیتان سابق شیاطین سرخ، مدعی شد که انتظار بازگشت کریستیانو رونالدو، هم تیمی سابقش، به منچستریونایتد را نداشته اما خوشحال است که او از پیوستن به سیتی منصرف شد و به اولدترافورد آمد.

رونی: انتظار بازگشت رونالدو به یونایتد را نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد روز جمعه با اعلام خبر خرید مجدد رونالدو از یوونتوس جهان فوتبال را شگفت‌زده کرد. هواداران یونایتد احتمالا از این که اسطوره باشگاهشان به سیتی ملحق نشد نیز بسیار خوشحال هستند. رونی جز معدود افرادی است که علنا از این موضوع صحبت کرده که انتظار نداشت چنین انتقالی عملی شود. 

 

1329586


رکوددار گلزنی برای یونایتد و سرمربی فعلی دربی کانتی جمعه عصر به تاک اسپرت گفت:« این اتفاقی جذاب است اما من انتظارش را نداشتم. فکر می‌کنم رونالدو میراث بسیار خوبی در منچستریونایتد دارد و می‌دانم که بازیکن و فرد پر افتخاری است. من انتظارش را نداشتیم اما در فوتبال هرگز نمی‌دانید چه رخ خواهد داد.

چند نفر پیش از این به سیتی رفته بودند، مانند پیتر اشمایکل و اندی کول. اما هیچکس در حد رونالدو این کار را نکرده بود. البته که از نظر مالی نیازی به این کار نداشت. 

رونی پس از تساوی 1–1 دربی با ناتینگهام فارست اظهار داشت:« تماشای بازگشت رونالدو برای هواداران عالی است. همه در باشگاه هیجانزده هستند. بعضی از بازیکنان جوان در رختکن مانند میسون گرینوود و مارکوس راشفورد هم استفاده زیادی از این موقعیت خواهند کرد.

بعضی از آنها در کودکی بازی او در اولدترافورد را تماشا می‌کردند. او هنوز یکی از بهترین بازیکنان دنیا به حساب می‌آید. با حضورش کمک زیادی به این باشگاه خواهد کرد، روحیه و قدرتش را به تیم تزریق می‌کند و من فکر می‌کنم که جذب او اتفاق بسیار خوبی است.»

دیدگاه‌ها