کد خبر : 1776620 | 07 شهریور 1400 ساعت 13:07 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تمرینات سوریه برای دیدار با ایران

تیم ملی سوریه در اردوی آماده سازی اش در قطر، تمرینات خود را برای برای آغاز دور سرنوشت ساز مقدماتی جام جهانی تشدید می کند.

آخرین تمرینات سوریه برای دیدار با ایران

به گزارش "ورزش سه"، تنها 4 روز تا آغاز دور پایانی و اصلی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است. تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود در این مرحله، به مصاف تیم ملی سوریه خواهد رفت. شاگردان اسکوچیچ به دنبال یک شروع مقتدرانه بوده و باید در ورزشگاه آزادی به مصاف حریف خود بروند.


وب سایت sana سوریه درخصوص روند آمادگی تیم ملی این کشور نوشت: با نزدیک شدن به دور پایانی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر که از دوم سپتامبر (11 شهریور) آغاز می شود، تیم ما در مرحله تمرینی که در دوحه پایتخت قطر انجام می دهد، وارد مرحله فشرده آماده سازی شد.


در جلسه تمرینی که در ورزشگاه الجامعة برگزار شد، دیروز شاهد پیوستن عبدالرحمان ویس لژیونر سوریه در کشور یونان بود. همچنین محمد عثمان و ابراهیم عالمة پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، به تمرین گروهی تیم ملی بازگشتند.

 


طبق اعلام فدراسیون فوتبال سوریه، تصمیم گرفته شد تا شادی الحموی و خالد المبیض، به دلیل تشدید مصدومیتی که به آن دچار شده بودند، به سوریه بازگردانده شوند و مشخص شد که آنها نیاز به یک دوره استراحت دارند در نتیجه نمی توانند در مسابقات سوریه مقابل ایران و امارات شرکت کنند.


ضمن اینکه پس از تماس عمر السومة با دکتر احمد کنجو مشخص شد او نیز به دلیل پارگی عضله نمی تواند مقابل ایران حضور داشته باشد و این بازی حساس و مهم را از دست داده است.

 

دیدگاه‌ها