کد خبر : 1776653 | 07 شهریور 1400 ساعت 14:50 | 48.2K بازدید | 1 دیدگاه

یوزپلنگ زخمی ایران در رینگ حیثیتی

امیر علی اکبری بعد از شکست برابر کانگ کره ای برابر آناتولی مالیخین در رقابتی حیثیتی به روی رینگ خواهد رفت.

یوزپلنگ زخمی ایران در رینگ حیثیتی

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ماه ها  دوری امیر علی اکبری از مسابقات او  دوباره به رینگ برگشت و در کمال ناباوری و در اسفند سال قبل  برابر فایتر کره ای در همان شروع مسابقه شکست خورد. کانگ جی وون فایتر سنگین وزن و چپ‌گارد کره‌ای  که از سال ۲۰۱۸ در چرخه حرفه‌ای MMA حضور دارد،خیلی زود و در دقیقه دوم راند اول با ضربه هوک چپ موفق به شکست امیر علی اکبری شد  که به دلیل شرایط کرونا ماه ها از شرایط مسابقه دور بود..کانگ  تا آن مسابقه  چهار مبارزه انجام داده بود  که هر چهار مبارزه را در همان راند اول با پیروزی پشت سر گذاشته  بود و این پنجمین مبارزه‌ای بود که با  شکست اکبری به دست آورد.

شکست امیر علی اکبری در برابر کانگ کره ای با شادی بیش از اندازه آناتولی مالیخین همراه بود. در تصاویر منتشر شده از آناتولی در حالی که او به شدت از شکست علی اکبری  خوشحالی می کند دیده می شود و به اطرافیانش از پیش بینی درستش می گوید.او که از ناک اوت شدن علی اکبری به وجد آمده بود ، حریف کره ای را دوست خود خطاب می کند .


حالا چند ماهی از آن موضوع گذشته است و قرار است امیر علی اکبری روز دوم مهرماه به مصاف مالیخین برود.رقابت این دو که در سری قبل و  درمهرماه سال 1399به دلیل مبتلاشدن آناتولی به بیماری کرونا لغو شده بود قرار است در سنگاپور برگزار شود.
مالیخین مبارز ۳۲ ساله روسیه ای می باشد که ۱۸۰ سانتی متر قد و ۱۲۰ کیلوگرم وزن داردو تا کنون هیچ شکستی را تجربه نکرده است.           

   

 

1638495

 

                                                                                                                                 
 مالیخین رکورد بازی 9 پیروزی بدون شکست را به دست آورده است .او در تمام مبارزاتش کار حریف را با سابمیشن و ناک اوت یکسره کرده است.کشتی سابق روسی که همانند علی اکبری سابقه کشتی را هم دارد،رقیب سرسخت برای نماینده ایران خواهد بود.                 

                                                                                                                                              

قهرمانی در مسابقات ام ام ای آماتور نیز در کارنامه مالیخین دیده می‌شود و او باید حالا به مصاف علی اکبری برود که در عین ناباوری برابر حریف کره ای خود غافلگیر و ناک اوت شد. عکس العمل های مالیخین از شکست علی اکبری نبرد این دو را حیثیتی کرده است و علی اکبری نمی خواهد در دومین دیدار خود در رقابت های وان چمپیونشیپ بازنده باشد.


علی اکبری که در دو قالب ای سی ای و فدراسیون مبارزه رایزین به روی رینگ رفته است و قرار داد با وان چمپیونشیپ تجربه جدید اوست  تاکنون تنها  دو شکست را تجربه کرده است.او از سال 2015تا کنون 12 بار روی رینگ حرفه ای رقابت های مختلف  پاگذاشته است و 10برد و دو شکست را در کارنامه خود می بییند.علی اکبری  این روزها  برای اعاده حیثیت و پاسخ خوشحالی های نماینده روسیه در حال آماده سازی خود است تا در سنگاپور پاسخ خوشحالی های آلیخین را برروی رینگ بدهد.
محمدرضا تقی خانی

 

دیدگاه‌ها