کد خبر : 1776664 | 07 شهریور 1400 ساعت 15:18 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

آب سرد بر پیکر هازارد

نیمکت‌نشینی غیرمنتظره؛ هازارد در مسیر جدایی؟

ادن هازارد در هفته سوم لالیگا قافیه را به وینیسیوس باخت و بازی با بتیس را از روی نیمکت شروع کرد.

نیمکت‌نشینی غیرمنتظره؛ هازارد در مسیر جدایی؟

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد را ناکام ترین خرید تاریخ رئال می دانند. با توجه به هزینه 100 + 30 میلیون یورویی رئال مادرید، این لقب پربیراه نیست. هازارد در دو سال گذشته همواره درگیر مصدومیت بوده و همین باعث شده هرگز نتواند ارزش های واقعی اش را ثابت کند. او هیچ نشانی از ستاره سال های نه چندان دور چلسی ندارد و در حالی که گمان می رفت امسال بتواند جبران مافات کند، خیلی طول نکشید تا به نیمکت برگردد.

 

 

1634912

 

 

هازارد در بازی قبلی رئال برابر لوانته نتوانست کار خاصی انجام دهد و دقیقه 60 زمانی که تیمش 2-1 عقب افتاده بود، جای خود را به وینیسیوس برزیلی داد تا روند بازی عوض شود. وینی توانست دو گل بزند و رئال را از شکست نجات دهد. او ابتدا کار را به تساوی 2-2 کشاند و دقیقه 85 که رئال 3-2 عقب بود نیز گل سوم کهکشانی ها را زد تا در بازی شب گذشته مزد تلاش خود را با قرارد گرفتن در ترکیب ثابت بگیرد.

وینی دیشب هم با وجود اینکه گلی به ثمر رساند ولی از بهترین های رئال بود و روی تک گل بازی نیز نقش بسیار مهمی داشت. 

 

 

1638509

 

 

در شرایطی که رئال پیش بود، کارلو آنچلوتی تصمیم گرفت هازارد را به جای وینیسیوس به زمین بفرستد تا به ستاره بلژیکی هم بازی برسد. به فاصله کمتر از 72 ساعت تا پایان نقل و انتقالات و در حالی که شایعاتی مبنی بر پیوستن هازارد به یووه نیز شنیده می شود، نیمکت نشینی او هشداری جدی از سوی سرمربی ایتالیایی بود.

هازارد که 15 میلیون یورو خالص دستمزد می گیرد، فعلا قافیه را به وینیسیوس باخته و اگر انتقال کیلیان امباپه نیز نهایی شود، مشخص نیست قادر به حضور در ترکیب ثابت باشد یا خیر. همه اینها ممکن است در نهایت منجر به جدایی هازارد تا روز سه شنبه شود.

 

دیدگاه‌ها