کد خبر : 1776710 | 07 شهریور 1400 ساعت 18:45 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

آخرین بار است درباره آن شخص حرف می‌زنم؛

خطیبی: تا روز آخر به قراردادم پایبند هستم

سرمربی آلومینیوم اراک تاکید کرد تا پایان مدت قرارداد دو ساله‌اش در این تیم می‌ماند.

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی ضمن ابراز خرسندی از حضور مجدد در آلومینیوم اظهار کرد: آلومینیوم برای من فقط یک تیم نبود، افرادی که در کنارم بودند، می‌دانند که این تیم تمام لحظات زندگی‌ام بود و در کنار بازیکنان با غیرت و با شرف تیم و کادر فنی خوبی که داشتم، واقعا برای موفقیت آن وقت گذاشتم و حتی پس از جدایی‌ام، از صمیم قلب دوست داشتم این تیم سربلند باشد.

 

او ادامه داد: الان هم که دوباره به آلومینیوم آمدم، اطمینان دارم روزهای خوبی در کنار هم خواهیم داشت. اگر به لیگ برتر صعود کردیم و آن نتایج را در نیم‌فصل اول گرفتیم، بخاطر حمایت‌ها و همراهی همه دلسوزان آلومینیوم، یکدلی و اتحاد تمام مردم اراک و استان بود و الان هم که آمده‌ام، نیاز به همان یکدلی داریم.

 

سرمربی آلومینیوم با تاکید بر اینکه قرارداد دو ساله با باشگاه امضاء کردم و تا روز آخر به آن متعهد هستم، گفت: برنامه‌ریزی ما برای موفقیت، زمان‌بندی مشخصی در این دو فصل دارد و می‌خواهیم رتبه خوبی به دست بیاوریم. باید جایگاه آلومینیوم را تثبیت کنیم و دوباره یک تیم قدرتمند را به بازی‌ها بفرستیم.

 

 

 

1638556

 

 

خطیبی در خصوص اتفاقات نیم‌فصل لیگ بیستم ابراز کرد: در مصاحبه‌هایی که داشتم، عنوان کردم که یک‌نفر دوست نداشت در آلومینیوم بمانم و بخاطر حضور من، قصد داشت نتایجی غیر از آنچه در نیم‌فصل اول رقم خورد، کسب کنیم. من هم به دلیل عشق و علاقه‌ام به آلومینیوم دوست نداشتم برای تیمی که با دوستان زیادی برای آن زحمت کشیدیم، نتیجه برعکس بگیریم.

 

او تصریح کرد: شرایطی که در آن مقطع وجود داشت، این بود که آن شخص تلاش می‌کرد تا با سرمربیگری من به اهدافش که نتایج متفاوت آلومینیوم بود، برسد ولی من کاملا متوجه کارهای ایشان شدم و نمی‌خواستم مجبور به چنین کاری شوم. قطعا خودم بیشتر از هرکسی بابت آن اتفاقات ناراحت هستم ولی مردم عزیز اراک بدانند که آن شخص می‌خواست با دست من آلومینیوم نتیجه نگیرد، نه اینکه در نیمه بالای جدول باشد.

 

سرمربی آلومینیوم اضافه کرد: در ماه‌های گذشته نیز هیچ صحبتی نکردم تا خدایی نکرده تیم به حاشیه برود، اما الان که به تیم خوب آلومینیوم برگشتم، دوست دارم از کسانی که از من دلخوری داشتند، حلالیت بطلبم و با عذرخواهی صمیمانه از تک‌تک آنها کارم را شروع کنم چون مردم این استان و تماشاگران آلومینیوم را عاشقانه دوست دارم و نمی‌خواهم حتی یک نفر از آنها دلخوری داشته باشد.

 

رسول خطیبی در خصوص جلسه اخیرش با اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم گفت: با اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه صحبت‌های خوبی انجام دادم و اگر این عزیزان از شنیدن صحبت‌های من بخاطر جدایی از آلومینیوم قانع نمی‌شدند، مطمئن باشید این قرارداد بسته نمی‌شد.

 

او با اشاره به دیگر مشکلات فصل گذشته گفت: برنامه‌هایی که در نیم‌فصل داشتم را آن شخص اجرا نکرد و شب گذشته هم مستنداتم را به هیئت مدیره باشگاه نشان دادم که ایشان توجهی به برنامه‌های ما نداشت و تیم آلومینیوم تقویت نشد.

 

 

1638310

 

 

سرمربی آلومینیوم با بیان اینکه هیچ همراهی خاصی از طرف آن شخص ندیدم، تاکید کرد: من هم دوست نداشتم آن نتایج و اتفاقاتی که رقم زدیم و به دنبال ارتقای آن بودیم، لطمه بخورد و حرف‌هایم را در آن زمان رسانه‌ای نکردم چون نمی‌خواستم آلومینیوم دچار مشکل شود. هواداران هم به من حق بدهند چون آن شخص واقعا من را اذیت کرد. البته همه طرفداران و افراد نزدیک به آلومینیوم می‌دانند چه اتفاقاتی افتاد ولی لازم بود در بازگشتم به آلومینیوم، این صحبت‌ها را انجام بدهم چون قصد ندارم از این به بعد به آن روزها بپردازم و حرفی بزنم، اما بدانید کدام مربی که تیمش در پایان نیم‌فصل رتبه ششم را داشته و به آن علاقه دارد، کارش را رها می‌کند و می‌رود؟

 

خطیبی اضافه کرد: اگر در آن مقطع جدا نمی‌شدم، شک نکنید به آلومینیوم ظلم می‌کردم و دوست نداشتم از طریق من که زحمات زیادی برای آلومینیوم کشیدم، این تیم ضربه بخورد، اما با تمام این شرایط بازهم به دلیل آن نحوه جدایی باید عذرخواهی کنم.

 

او ادامه داد: از بازیکنان توانمند و با شرف آلومینیوم که در زمان حضورم در این تیم از جان مایه گذاشتند و کادر فنی خوب تیم که برای سربلندی تیم شبانه‌روز نداشتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم دوباره در کنار هم کارهای بزرگی رقم بزنیم؛ ان‌شاالله کرونا از بین برود و در ورزشگاه مجددا با هواداران دیدار داشته باشیم.


خطیبی در پایان ابراز کرد: از آقای مجیدی، مدیرعامل و اعضای محترم هیئت مدیره کارخانه آلومینیوم، آقای محرابی مدیرعامل و اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه که دوباره به بنده اطمینان کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب زحمات آنها را با موفقیت تیم بدهم و خوشحال هستم دوباره برای سربلندی هواداران و شادی دل کارگران زحمتکش آلومینیوم کار می‌کنم.

دیدگاه‌ها