کد خبر : 1776711 | 07 شهریور 1400 ساعت 18:47 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

کادر فنی و مدیریت بومی برای انجام ماموریت بزرگ؛

مدیرعامل جدید مس کرمان معرفی شد

هواداران مس کرمان امیدوارند با معرفی محمد کهندل به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان و همینطور حضور فرزاد حسین خانی به عنوان مربی طلسم این تیم شکسته شود و آنها فصل آینده در لیگ برتر باشند.

مدیرعامل جدید مس کرمان معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، میثم پاریزی یکی از گزینه  های اصلی مدیرعاملی باشگاه مس کرمان بود که پس از مشخص شدن شرایط در وزارت ورزش و جوانان اجازه جدایی پیدا نکرد تا شرکت ملی صنایع به سراغ فرد دیگری برود و محمد کهندل که یکی از چهره های شناخته شده ورزشی در استان کرمان به شمار می‌رود، به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان انتخاب و معرفی شد. 


کهندل که علاوه بر سابقه بازی و مربیگری در تیم فوتبال مس کرمان، سابقه سرپرستی و حضور در سمت معاونت مالی باشگاه مس کرمان را نیز در کارنامه دارد، از امروز به طور رسمی کار خود را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان آغاز کرده و این در حالی است که در روزهای اخیر سرمربی مس کرمان نیز معرفی شده بود و فرزاد حسین خانی سکان هدایت این تیم را برعهده گرفته است.


این انتخاب ها که در واقع انتخاب هایی از دل فوتبال کرمان و باشگاه مس به  شمار می‌آیند، در وهله اول این امیدواری را در میان هواداران مس ایجاد کرده که نفرات جدید شناخت کاملی از وضعیت مس دارند و شاید بتوانند از ایجاد اختلافاتی که در فصول و سال‌های گذشته ایجاد می‌شد و مانعی می‌شد بر سر راه بازگشت مس به لیگ برتر جلوگیری کنند.

 

مس کرمان فصل گذشته نیز تا هفته های پایانی یکی از مدعیان جدی صعود بود و حتی سه هفته که از رقابت ها در شروع نیم فصل دوم گذشته بود، خیلی‌ها این تیم را صعود کننده قطعی می‌دانستند ولی به یکباره بحران از راه رسید و محمدرضا مهاجری پس از چند هفته ناکامی بالاخره جای خود را به فرهاد کاظمی داد که البته او هم نتوانست ماموریت مهمی که بر عهده او سپرده شده بود را به انجام برساند تا مس همچنان در حسرت بازگشت به لیگ برتر باشد. با تغییرات جدید و استفاده از نیروهای بومی، حالا مسی‌ها می‌خواهند یک فصل دیگر را امیدوارانه و با انگیزه بالا آغاز کنند و می‌خواهند این همان فصلی باشد که طلسم حضور نداشتنشان در لیگ برتر طی آن شکسته می‌شود.

دیدگاه‌ها