کد خبر : 1776717 | 07 شهریور 1400 ساعت 19:14 | 104.3K بازدید | 35 دیدگاه

با آن ضربه دل میلیون ها نفر را شکستم؛

پاکدل: خوشحال‌ترین آدم روی زمین هستم!

حامد پاکدل میگوید که تمام تلاشش را می‌کند تا با گلزنی در پرسپولیس پاسخ اعتماد کادرفنی را بدهد.

پاکدل: خوشحال‌ترین آدم روی زمین هستم!

به گزارش "ورزش سه"، حامد پاکدل پس از امضای قرارداد با پرسپولیس در نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم، بی شک الان من خوشحالترین فرد در کره زمین هستم به خاطر اینکه به تیمی آمدم که عاشقش بودم. برای من پرسپولیس همه چیز است و خدا را شکر میکنم که به تیمی آمدم که با عشق آمدم و نه با پول. وقتی پیشنهاد پرسپولیس به من ارائه شد، به مدیربرنامه‌ام اعلام کردم که حتی حاضرم قرارداد سفید ببندم چون این تیم را دوست دارم و پول هیچ اهمیتی برایم ندارد و دوست دارم به این تیم بیایم و برای ارتش سرخ بازی کنم.

 

وی افزود: در وهله دوم باید بگویم که ارتباط خوبی با مدیریت باشگاه پرسپولیس پیدا کردم و  باید از آنها تشکر کنم. اینجا از پیشکسوتان و بزرگان باشگاه پرسپولیس رخصت می‌خواهم که جا پای آنها گذاشتم. من از بچگی آرزو داشتم آنها را از نزدیک ببینم و حالا جایی رسیده ام که جای پای آنها را میبینم. امیدوارم با کمک به من و راهنمایی شان سرباز خیلی خوبی برای ارتش پرسپولیس باشم و طرفداران میلیونی مان را خوشحال کنم.

 

پاکدل در مورد صحبت با یحیی گل‌محمدی عنوان کرد: من با مدیریت در این مدت صحبت کردم و این که اینجا هستم فقط خواست خدا بوده و به خاطر باشگاه بزرگ پرسپولیس، حتی حاضر بودم رضایت نامه هم بگیرم اما بازیکن آزاد بودم. پرسپولیس را با عشق انتخاب کردم و نه با پول.

 

 

 

1638565

 

 

او در مورد اهدافش با پرسپولیس اظهار داشت: آمده ام که با پرسپولیس قهرمانی ششم را تجربه کنم و در آسیا قهرمانی را بیاوریم و دل میلیون ها هوادار را خوشحال کنیم. آمدم که با تمام توان تلاش کنم و عامل خوشحالی میلیون ها هوادار شوم و روزهای خوبی را رقم بزنم.

 

حامد پاکدل راجع به شرایط ذهنی تیم پرسپولیس گفت: من از خدا خواستم که به آرزویم برسم و سربازی برای تیمی که دوستش دارم بشوم. با ورود تماشاگران به ورزشگاه انگیزه ام چندین برابر می‌شود و میتوانم چیزی که باید باشم را ارائه کنم.

 

مهاجم جدید پرسپولیس در مورد رقابت با مهاجمان پرسپولیس توضیح داد: اگر رقابت نباشد، پیشرفتی حاصل نخواهد شد. باید رقابت باشد و من هم از رقابت بیشتر خوشم می‌آید چون باعث می‌شود روز به روز بهتر شویم. من در واقع به تیم ملی ورود کردم چون بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند؛ چه شخصیتی و چه کیفیتی. این باعث افتخار من است و یک جورهایی بازیکنان تیم ملی اینجا هستند که من تلاش میکنم از تجربه آنها استفاده کنم و برای تیم و باشگاه مثمرثمر باشم و این برمی‌گردد به تصمیم سرمربی که چه کسی را بازی دهد.

 

وی در مورد خوشحالی نکردن بعد از گل به پرسپولیس گفت: شاید باورتان نشود آن روزی که گل را به پرسپولیس زدم، یک جورهایی قلبم شکست. انقدر ناراحت بودم که هیچ توصیفی برایش ندارم. می‌دانستم با ضربه سری که زدم دل میلیون ها هوادار را شکستم و امیدوارم حالا دل هوادارانی که آن لحظه شکستم را با تمام تلاشم، خوشحالشان کنم.

 

حامد پاکدل با اشاره به روند حضورش در پرسپولیس گفت: خداراشکر میکنم که من را در شرایط سختی قرارداد که برای پرسپولیسی شدن خیلی انتظار کشیدم. فهمیدم چقدر پرسپولیس را دوست دارم. چقدر استرس کشیدم و چقدر تخت فشار بودم برای چیزی که دوست داشتم. همیشه به خدا توکل کردم و می‌دانستم این برایم اتفاق خواهد افتاد. واقعیت این است که من پرسپولیس را با دلم انتخاب کردم و اگر به خاطر مسائل دیگر بود که خیلی تیمهای دیگر با ارقام سرسام آور وجود داشتند و می‌توانستند نظر هر بازیکنی را عوض کنند. افتخار میکنم که تیمم را با دلم انتخاب کردم.

دیدگاه‌ها