کد خبر : 1776727 | 07 شهریور 1400 ساعت 20:01 | 52.2K بازدید | 12 دیدگاه

پاسخ قاطع دورتموند به PSG در مورد هالند

میشل زورک، مدیر ورزشی دورتموند تاکید کرد این باشگاه تمایلی به فروش ارلینگ هالند در فصل تابستان امسال ندارد.

پاسخ قاطع دورتموند به PSG در مورد هالند

به گزارش "ورزش سه"، اخباری در مورد احتمالی انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و جوان پاری سن ژرمن به رئال مادرید با رقمی در حدود 180 میلیون یورو شنیده شده و در صورت رخ دادن این اتفاق، پاری سن ژرمن قصد دارد خیلی زود برای جانشینی این ستاره گران قیمت اقدام کند. در روزهای اخیر اخباری در مورد پیشنهاد 200 میلیونی این باشگاه برای خرید ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند مطرح شده که به نظر باز هم مورد موافقات این باشگاه قرار نگرفته است.

 

1637864

 

این در حالیست که در تابستان سال آینده بند 75 میلیون یورویی آزادسازی ارلینگ هالند فعال شده و تیم های خواهان این بازیکن می توانند با پرداخت این رقم نه چندان هنگفت برای خرید او از دورتموند اقدام بکنند.

 

حالا میشل زورک در پاسخ به این سوال که آیا با پیشنهاد 200 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای خرید ارلینگ هالند، تصمیم باشگاه دورتموند تغییر خواهد کرد یا نه، گفت: "ما یک باشگاه فوتبال هستیم نه یک بانک. موضع ما بسیار روشن بوده و حالا نیز علیرغم این شایعات تغییری نکرده است. من تصور می کنم که ما تا دو روز دیگر و پایان پنجره تابستانی نیز با این شایعات عجیب و تند روبرو خواهیم شد. موضع ما مشخص است و من نیازی نیست من دوباره حرفم را تکرار بکنم."

دیدگاه‌ها