کد خبر : 1776731 | 07 شهریور 1400 ساعت 20:22 | 30K بازدید | 2 دیدگاه

انتقال ستاره اسپانیایی به چلسی منتفی شد

به نظر می رسد که انتقال سائول نیگز به چلسی منتفی شده است.

انتقال ستاره اسپانیایی به چلسی منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، از اواسط فصل گذشته بود که سائول نیگز به یک نیمکت نشین در اتلتیکو مادرید تبدیل شد و بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره توسط دیه‌گو سیمئونه به بازی گرفته می‌شد؛ موضوعی که باعث شد شایعات زیادی در رابطه با جدایی این ستاره اسپانیایی از اتلتیکومادرید به گوش برسد.

 

در مقطعی گفته شد که بارسلونا از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن این هافبک اسپانیایی برخوردار است. در واقع گزارش ها حاکی از آن بود که باشگاه اتلتیکو مادرید از بازگشت آنتوان گریزمان به واندا متروپولیتانو استقبال کرده و از طرف دیگر بارسا نیز به سائول علاقه مند است؛ موضوعی که باعث شد شایعات پیرامون احتمال معاوضه این دو بازیکن قوت بگیرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

 

 

1500742

 

 

بعد از منتفی شدن معاوضه سائول و گریزمان شایعه جدیدی در رابطه با هافبک اسپانیایی اتلتیکو مادرید مطرح و گفته شد که باشگاه چلسی به دنبال جذب این بازیکن است. حتی در روزهای اخیر گزارش ها حاکی از آن بود که سائول به حضور در جمع آبی‌های لندن نزدیک شده اما در فاصله دو روز مانده به پایان نقل و انتقالات تابستانی به نظر می‌رسد که باید این انتقال را منتفی دانست.

 

در همین راستا اسکای اسپورتس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که پیشنهاد چلسی برای به خدمت گرفتن قرضی سائول با خواسته ها و انتظارات باشگاه اتلتیکومادرید مطابقت نداشته و به همین دلیل انتقال این بازیکن به استمفوردبریج منتفی شده است. در واقع به نظر می رسد که هافبک اسپانیایی حداقل تا ژانویه در جمع شاگردان سیمئونه ماندگار خواهد بود.

دیدگاه‌ها