کد خبر : 1776733 | 07 شهریور 1400 ساعت 20:49 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

جاشوا کیمیچ:

این بایرن می تواند قهرمان اروپا بشود

جاشوا کیمیچ، هافبک آلمانی و جوان باشگاه بایرن مونیخ به قدرت تیمش در این فصل ایمان دارد.

این بایرن می تواند قهرمان اروپا بشود

به گزارش "ورزش سه"، جاشوا کیمیچ چندی قبل دست به اقدامی جالب زده و بر خلاف عرف بدون حضور مدیر برنامه اش با باشگاه بایرن مونیخ مذاکره کرده و قرارداد خود را نیز تمدید کرد. حالا این بازیکن در رابطه با این تصمیم متفاوت خود صحبت کرده و البته مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ علیرغم بحران شیوع ویروس کرونا عملکرد خوبی از خود ارائه داده است.

 

جاشوا کیمیچ در مورد انتقال های بزرگ به خارج از کشور آلمان گقت: "من به عنوان یک بازیکن همیشه از عملکرد باشگاه های دیگر شگفت زده شوم. به نظر می رسد آنها قادرند بدون فروش یک بازیکن دست به خرید بازیکن جدیدی بزنند. من از وضعیت مالی باشگاه دقیق به صورت دقیق مطلع نیست، اما به طور کلی معتقدم باشگاه با وجود این بحران بسیار خوب عمل کرده است.

 

1584539

 

من اطمینان دارم که بایرن مونیخ به قدری قدرتمند است که بتواند مدعی کسب عناوین در تورنمنت های بین المللی هم باشد، وگرنه قراردادم را تمدید نمی کردم. من مطمئن هستم که می توانیم امسال و با این تیم برای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان مبارزه کنیم."

 

جاشوا کیمیچ همچنین در مورد اینکه چرا بدون حضور مدیر برنامه اش قرارداد خود را تمدید کرده نیز گفت: "وقتی آخرین بار قراردادم را تمدید کردم به طور کامل خوبی نداشتم، اما این بار شرایط متفاوت بود. می توانم به هر بازیکنی توصیه کنم که بهتر است خودش در جریان مذاکرات حضور داشته و با مدیران باشگاه مستقیما صحبت کند."

دیدگاه‌ها