کد خبر : 1776807 | 08 شهریور 1400 ساعت 10:25 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

سخت‌گیری شدید کره‌‌ای‌ها نسبت به تیم عراق

مسئول هماهنگ کننده رسانه ای عراق اعلام کرد که کاروان تیم ملی این کشور از اقدامات سختگیرانه کره ای در بدو ورود به این کشور، حیرت زده شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کاروان تیم ملی عراق ظهر امروز و پس از پروازی طولانی به سئول پایتخت کره جنوبی رسید. هشام محمد هماهنگ کننده رسانه ای تیم ملی عراق پس از ورود این تیم به سئول در گفتگو با خبرگزاری شفق گفت: وقتی به سئول رسیدیم، از اقدامات بسیار سخت و غیرعادی که در مورد پیشگیری از ویروس کرونا از ما به عمل آمد و با آن آشنا نبودیم، شگفت زده شدیم.


وی توضیح داد: کاروان تیم ملی عراق به جایی حدود یک ساعت دورتر از فرودگاه که مکانی مخصوص برای ورود مسافران خارج از کشور کره جنوبی است، منتقل شد و از کل اعضای تیم ملی آزمایش کرونا به عمل آمد که نتایج آن روز دوشنبه مشخص می شود.


وی افزود: تیم ملی امروز نمی تواند تمرینی را برپا کند در حالیکه این مسئله توسط دیک ادووکات سرمربی عراق از قبل برنامه ریزی شده بود تا اعضای تیم پس از یک سفر طولانی که 12 ساعت به طول انجامید، کارهای ریکاوری را انجام دهند. پس از مشخص شدن نتایج تست کرونا، تیم ملی تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر با حضور همه بازیکنان برگزار می کند.

 

1638711


هشام محمد با ابراز شگفتی از رفتار کره ای ها و شیوه ای که از مسافران به عمل می آورند، توضیح داد: به هر یک از اعضای کاروان تیم ملی عراق، هفت صفحه برای پر کردن مشخصاتی که مربوط به ویزا است و همچنین یازده صفحه حاوی سوالات مربوط به ویروس کرونا داده شد و در حالیکه همگی از این رفتار حیرت زده شده بودند، این ما مسئله زمان زیادی را برای تکمیل فرم ها از ما گرفت.


وی ادامه داد: همه اعضای تیم ملی عراق واکسینه شده اند و حتی کارت واکسیناسیون را نیز در اختیار دارند، اما کره ای ها آن را به رسمیت نمی شناسند و از تمام اعضای تیم ملی عراقی تست کووید 19 به عمل آوردند. در حال حاضر منتظر اعلام نتایج این آزمایش ها هستیم تا از این قرنطینه خارج شویم و ما را به هتل محل اقامتمان منتقل کنند.


او در پایان درخصوص اینکه آیا سوء نیتی پشت این اقدامات سختگیرانه کره ای بوده است یا خیر، پاسخ داد: من معتقدم که این اقدامات توسط مقامات کره ای برای همه کسانی است که از خارج از کشور وارد سئول می شوند و این مسئله تنها برای کاروان تیم ملی عراق رخ نداده است.


 تیم های ملی کره جنوبی و عراق از حریفان اصلی ایران برای صعود به جام جهانی 2022 قطر به شمار می آیند. دو تیم روز پنج شنبه 11 شهریور در ورزشگاه سئول به مصاف هم می روند. عراقی ها سپس راهی قطر شده و خود را برای دیدار 16 شهریور برابر ایران آماده می کنند.

دیدگاه‌ها