کد خبر : 1776873 | 08 شهریور 1400 ساعت 14:29 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم های متمول لیگ برتری در انتظار صدرنشین

کازرونی ها با تمام قوا روبروی مدعیان قهرمانی

با اضافه شدن هفت ملی پوش، تیم هندبال نیروی زمینی کازرون این روزها با جدیت بیشتر، تمرینات خود را برگزار می کنند و در انتظار آغاز مجدد لیگ برتر هستند.

کازرونی ها با تمام قوا روبروی مدعیان قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین لیگ برتر هندبال ایران که در دو روز اخیر تمام بازیکنان خود را در اختیار گرفته است، زیر نظر محمد رضا رجبی، سرمربی تیم، برنامه های تمرینی خود را جدی تر از همیشه دنبال می کنند و در انتظار آغاز دوباره رقابت های لیگ برتر هندبال هستند.

 

 مهمترین دلیلی که باعث شده تمام برنامه های تمرینی کازرونی ها جدی تر از همیشه برگزار شود به رقبای قدرتمندی بر می گردد تا در این مرحله با آنها رودررو شود. دو تیم از حریفانی که باید در مرحله دوم از دور رفت رقابت های لیگ برتر هندبال با آنها روبرو شوند سپاهان اصفهان و ذوب آهن اصفهان، دو حریف صنعتی و قدرتمند هستند که از جمله تیم های مدعی قهرمانی در این دوره از رقابت ها هستند.

 

تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از برگزاری دو دیدار از مرحله اول دور رفت بازی های لیگ برتر موفق شد با کسب تمامی امتیازات و با تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد آنها دو بازی خود را برابر تیم های سپاهان نوین اصفهان و پاس ناجا قم برپا کردند و حالا در انتظار آغاز مرحله دوم از دور رفت بازی های لیگ برتر هستند که باید روی تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن و رعد پدافند آمل به میدان بروند و طبیعتا نتایج به دست آمده از این سه بازی می تواند تاثیر بسیاری در آینده نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در لیگ برتر امسال داشته باشد.

دیدگاه‌ها