کد خبر : 1776901 | 08 شهریور 1400 ساعت 16:28 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

ابهام در انتقال مائورو ایکاردی به یوونتوس

در ایتالیا و فرانسه اظهارنظرهای متفاوتی در مورد علاقه یوونتوس به جذب مائورو ایکاردی شنیده می شود.

ابهام در انتقال مائورو ایکاردی به یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی در سومین فصل حضور در ترکیب پاری سن ژرمن شروعی موفق داشت و در دو هفته اول لیگ فرانسه موفق به گلزنی شد. اما یک مصدومیت غیرمنتظره و عجیب از ناحیه شانه باعث شد مائوریتو حدود سه الی چهار هفته بازی های تیمش را از دست بدهد و در این شرایط باشگاه یوونتوس که به تازگی کریستیانو رونالدو را از دست داده، برای خرید این مهاجم جنجالی و آرژانتینی اقدام کرده است.

 

 

1629362

 

 

در فرانسه رسانه‌های این کشور مدعی هستند که یوونتوس به خرید مهاجم آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن تمایل دارد اما رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده‌اند که ایکاردی جزو اهداف بانوی پیر نیست.

یووه تاکنون برای پر کردن جالی خالی کریستیانو رونالدو که به منچستریونایتد پیوست، مویزه کین را از اورتون به خدمت گرفته است. تست پزشکی مهاجم ایتالیایی سابق یوونتوس با موفقیت انجام شده است و انتظار می‌رود که او امروز قراردادش را به صورت رسمی با این تیم امضا کند؛ قراردادی قرضی با بند خرید اجباری با رقمی بین 20 تا 25 میلیون یورو.

 

در حالی که گفته می‌شود بیانکونری به جز کین یک مهاجم دیگر هم می‌خواهد جان لوکای دی‌مارتزیو، کارشناس نقل و انتقالات شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، مدعی شده است که این موضوع صحت ندارد و یوونتوس به جای خرید یک مهاجم دیگر خرید یک هافبک را در اولویت اهدافش قرار داده است. سایت فوت‌مرکاتوی فرانسه اما نظر دیگری دارد و نوشته است که یوونتوس دارد به تلاش‌های خود برای خرید مهاجم سابق اینتر می‌افزاید.

 

 

1592489

 

 

فوت مرکاتو اعلام کرده پاری‌سن‌ژرمن نگران آن است که یوونتوس ایکاردی را به عنوان بازیکن قرضی و بدون بند خرید بخواهد در حالی که باشگاه فرانسوی می‌خواهد از انتقال ایکاردی به پول برسد و به همین دلیل تنها به فروش قطعی یا قرض دادن بازیکنش با قراردادی دارای بند خرید اجباری رضایت خواهد داد.

ایکاردی هرگز تمایلش برای بازی در یوونتوس را پنهان نکرده است و قبل از رفتن به پاریس هم مایل به بازی در تورین بود اما این اتفاق رخ نداد چرا که قراردادش با اینتر مانع از رخ دادن این اتفاق می‌شد. در واقع طبق قراردادی که PSG‌ برای خرید ایکاردی از اینتر بست، این باشگاه هنوز هم نمی‌تواند بازیکن آرژانتینی را به یکی از تیم‌های سری A بفروشد مگر اینکه جریمه مالی آن را به نراتزوری بپردازد.

در نهایت به نظر می‌رسد که همه چیز به جدایی کیلیان امباپه، از پاری‌سن‌ژرمن برای پیوستن به رئال مادرید بستگی دارد چرا که در صورت جدایی این مهاجم فرانسوی، شانس حضور ایکاردی در ترکیب اصلی PSG‌ بیشتر می‌شود و آن وقت بعید است او به خروج از پارک دو پرنس رضایت دهد.

دیدگاه‌ها