کد خبر : 1776929 | 08 شهریور 1400 ساعت 18:28 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار جوانان ایران با 7 مدال

بوکس آسیا؛ افشاری و فردین به مدال نقره‌ رسیدند

دو نماینده آخر بوکس جوانان ایران با شکست در دیدار نهایی به مدال نقره رقابت‌های بوکس رده‌های سنی آسیا قهرمانی آسیا دست یافتند.

بوکس آسیا؛ افشاری و فردین به مدال نقره‌ رسیدند
به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی رده‌های سنی آسیا که از روز جمعه هفته گذشته به میزبانی امارات و در شهر دبی آغاز شده است و امروز (دوشنبه- 9 شهریورماه) با برگزاری دیدارهای فینال رده‌سنی جوانان به اتمام ‌می‌رسد.
 

تیم ایران در 2 بخش نوجوانان و جوانان با 15 بوکسور و هدایت رضا مهدی‌پور در این رویداد شرکت کرده بود. حمیدرضا قبایی‌زاده دبیر فدراسیون بوکس نیز سرپرستی تیم اعزامی را برعهده داشت.

 

امروز در رده سنی جوانان، علی‌اصغر افشاری در فینال وزن 54 کیلوگرم برابر سلطان از قزاقستان ایستاد و با وجود تلاش فراوان، نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.او  برای رسیدن به دیدار نهایی برابر نمایندگان نپال و قرقیزستان به برتری رسیده بود.

 

عیسی فردین دیگر فینالیست بوکس جوانان ایران در دیدار نهایی وزن 75 کیلوگرم به مصاف علی عسگروف از قزاقستان قرار گرفت و با شکست مقابل حریف خود به مدال نقره رسید. 

 

او  در مراحل قبلی، نمایندگان قرقیزستان و تاجیکستان را مغلوب کرده بود.

 

تیم جوانان ایران با 9 بوکسور در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده بود و پیش از کسب دو مدال نقره، توسط پوریا سعیدی اصل، محمد پارسی، ابوالفضل فریدی، آرین ساعدپناه و مهدی جشنانی صاحب 5 مدال برنز شده بود.

 

تیم نوجوانان کشورمان روز گذشته (یکشنبه) با یک مدال طلا و 2 برنز به کار خود پایان داد.

 

تیم ایران در این رده سنی، 6 نماینده داشت که هیربد اسلامی در وزن 75 کیلوگرم با شکست بوکسورهای قرقیزستان و ازبکستان به مدال طلای ارشمند رسید. براتعلی‌پور و مصباحی هم برنز گرفتند.

 
 
 

دیدگاه‌ها