کد خبر : 1776930 | 08 شهریور 1400 ساعت 18:37 | 63.1K بازدید | 14 دیدگاه

یک گزینه غیرمنتظره در لیست خرید بارسلونا

ممکن است شاهد انتقال ماریو مانژوکیچ، مهاحم باتجربه و کروات به بارسلونا طی 24 ساعت آتی باشیم.

یک گزینه غیرمنتظره در لیست خرید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شرایط چندان مساعدی در خط حمله نداشته و خواهان اضافه شدن یک مهره جدید به ترکیب خود است. سرخیو آگوئریو، خرید تابستانی این باشگاه خیلی سریع دچار آسیب دیدگی شد و لیونل مسی نیز در اتفاقی غیرمنتظره بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد. رونالد کومان، سرمربی هلندی این باشگاه ابتدای هفته ابراز امیدواری کرد یک مهاجم جدید به اردوی بارسلونا اضافه شود و حالا یک گزینه عجیب برای تقویت ترکیب بلوگرانا مطرح شده است.

 

1564382

 

ESPN مدعی شد ممکن است خوان لاپورتا طی 48 ساعت باقیمانده تا پایان بازار نقل و انتقالات برای خرید ماریو مانژوکیچ، مهاجم 35 ساله و کروات اقدام کند. این بازیکن بعد از حضور در ترکیب تیم قطری الدحیل، یک دوره شش ماهه را نیز در رختکن میلان سپری کرد، امکا مصدومیت های متوالی اجازه درخشش با ماریو مانژوکیچ را نداد و این بازیکن در پایان فصل از جمع ستاره های روسونری جدا شد.

 

حالا مانژو بدون تیم بوده و می تواند به عنوان یک گزینه اضطراری و با قرارداد یک ساله راهی بارسلونا شود. ماریو مانژوکیچ قادر به بازی کردن هم در نوک خط حمله و هم کنار مهاجم اصلی بوده و می تواند گزینه تعویضی خوبی در لحظات دشوار فصل برای رونالد کومان لقب بگیرد. البته دوری طولانی مدت این مهاجم کروات از میادین و همچنین مصدومیت های متوالی در سال های اخیر باعث شده هواداران بارسلونا استقبال چندانی از ورود احتمالی ماریو مانژوکیچ به رختکن این تیم نداشته باشند.

دیدگاه‌ها