کد خبر : 1776959 | 08 شهریور 1400 ساعت 20:28 | 55.2K بازدید | 3 دیدگاه

یوونتوس امیدوار به عدم توافق رئال و PSG

یوونتوس همچنان به دنبال جذب مائورو ایکاردی در این 24 ساعت پایانی پنجره تابستانی امسال است.

یوونتوس امیدوار به عدم توافق رئال و PSG

به گزارش "ورزش سه"، نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد یوونتوس همچنان به دنبال جذب مائورو ایکاردی است و ماندن کیلیان امباپه در پاریس و عدم توافق بین رئال مادرید و پاری سن ژرمن برای انتقال این ستاره فرانسوی، کار یوونتوس برای جذب کاپیتان سابق اینتر را آسان تر می کند. نام ایکاردی سال هاست در لیست خرید بیانکونری قرار دارد و با توجه به جدایی کریستیانو رونالدو، مدیران یوونتوس قصد دارند در 24 ساعت آتی هر طور شده زمینه انتقال این مهاجم آرژانتینی به تورین را فراهم سازند. 

 

بی تردید قطعی شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید باعث می شود که بیانکونری نتواند ایکاردی را جذب کنند. اما اگر این مهاجم فرانسوی و جوان در پاریس بماند، شلوغی رختکن پاری سن ژرمن احتمالا باعث صدور مجوز خروج مائوریتو و انتقال یه یوونتوس می شود.

 

1634570

 

البته باشگاه ایتالیایی در حال حاضر برای خرید مویس کین با اورتون به توافق رسیده، اما سابقه درخشان ایکاردی در لیگ ایتالیا باعث شده مکس آلگری به شدت خواهان جذب این بازیکن در این فرصت کوتاه تا پایان پنجره تابستانی بشود. البته به دلیل دشواری رخ دادن این اتفاق، مدیران باشگاه ممکن است انتقال ایکاردی به یوونتوس را به ماه ژانویه و یا پایان فصل پیش رو موکول کنند.

 

اما به هر حال مائوریتو پیش از حضور لیونل مسی در رختکن پاری سن ژرمن نیز بازیکن ثابت این تیم نبود و احتمالا در فصل پیش رو کار این بازیکن برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت دشوارتر از قبل هم خواهد شد.

دیدگاه‌ها