کد خبر : 1776965 | 08 شهریور 1400 ساعت 20:57 | 41K بازدید | 3 دیدگاه

پوگبا: این قوی‌ترین یونایتدی است که دیده‌ام

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد از کیفیت بازیکنان ترکیب فعلی این تیم تمجید کرده است.

پوگبا: این قوی‌ترین یونایتدی است که دیده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تابستان امسال ستاره های بزرگی مانند کریستیانو رونالدو، رافائل واران و جیدون سانچو را به خدمت گرفت تا تبدیل به یکی از پرستاره ترین تیم های فوتبال اروپا شود. پل پوگبا، هافبک آماده این روزهای یونایتد مدعی شد هدف آنها در فصل جاری فتح حداقل یک جام خواهد بود.

 

پل پوگبا گفت: "منچستریونایتد همیشه تیم های باکیفیتی داشته، اما این قطعا قوی ترین تیمی است که حداقل من در آن بازی کرده ام. بی تردید پیروزی در ذات این باشگاه است و ما حالا تیم قدرتمندی داریم که می تواند قهرمان شود. می دانیم رسیدن به این هدف چقدر سخت است، اما تمام تلاش خود را برای بردن جام در این فصل انجام خواهیم داد.

 

1636309

 

اوله گونار سولسشر بازیکنان را می شناسد و توانایی انجام این کار را دارد. مطمئنم او در شرایط است که می تواند این کار را انجام دهد. من مدت هاست سولسشر را می شناسم، ما همیشه رابطه خوبی با هم داریم و شرایط در مورد سایر بازیکنان نیز همینگونه است. سولسشر در گذشته بازیکنان یونایتد بوده و باشگاه را به خوبی می شناسد.

 

صادقانه بگویم در حال حاضر بسیار خوشحالم و از شرایط خودم لذت می برم. لیگ برتر آغاز شده و من بعد از سپری کردن تعطیلاتی خوب دوباره فوتبال بازی می کنم، بنابراین شرایط واقعا خوشایند است. البته اوضاع من تفاوت فاحشی با فصل گذشته دارد. تابستان گذشته من به ویروس کرونا مبتلا شده و بدون داشتن پیش فصل، زمان زیادی طول کشید تا به فرم خوب برگردم. اما این فصل من تمرین کرده، شروع خوبی داشته و از نظر جسمانی نیز مشکلی نداشتم."

دیدگاه‌ها