کد خبر : 1777046 | 09 شهریور 1400 ساعت 10:45 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اعلام؛ هوادار در لیگ برتر شرکت می کند

تیم هوادار در فصل آینده مسابقات لیگ برتر شرکت می کند. پیش از این گفته می شد این تیم قصد دارد امتیاز خود را به سایپا – بادران یا مس کرمان واگذار کند.

آخرین اعلام؛ هوادار در لیگ برتر شرکت می کند 

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هوادار تهران اعلام کرد که یک شرکت مالکیت باشگاه را بر عهده گرفته و هوادار در فصل جدید لیگ برتر شرکت خواهد کرد. در اطلاعیه باشگاه هوادار آمده است: «در پی توافق رضا عنایتی و علیرضا معصومی، مالکیت بنفش‌ها رسماً به هولدینگ بازرگانی معصومی واگذار شد.» هم چنین به پیشنهاد مالک جدید باشگاه و با توافق طرفین، رضا عنایتی سرمربی بنفش‌ها در فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود. خبر دیگر اینکه، مالک باشگاه هوادار وحید لواسانی را رسماً به‌عنوان نماینده خود در این مجموعه معرفی کرد.

 

هوادار فصل گذشته با مربیگری غلامرضا عنایتی و با کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد. با این حساب باید گفت سایپا اگر در پرونده دادگاه بین المللی ورزش برنده نشود فصل آینده یکی از تیم های حاضر در لیگ یک خواهد بود و بحث حضور تیم بادران هم در لیگ برتر منتفی است. مسی ها هم از قبل اعلام کرده بودند به دنبال خرید امتیاز هوادار نیستند و تلاش خواهند کرد با موفقیت در بازی های لیگ یک به لیگ برتر صعود کنند.

دیدگاه‌ها