کد خبر : 1777052 | 09 شهریور 1400 ساعت 11:07 | 42.8K بازدید | 2 دیدگاه

دو کره ای با لباس سربازی در تمرین تیم ملی! (عکس)

دو بازیکن تیم ملی کره جنوبی که در حال گذراندن دوران خدمت سربازی هستند، با لباس های فرم و مخصوص خود راهی اردوی تیم ملی کشورشان شدند.

دو کره ای با لباس سربازی در تمرین تیم ملی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کره جنوبی یکی از حریفان اصلی تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی است. آنها باید روز پنج شنبه در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی این رقابت ها، به مصاف تیم ملی عراق بروند. به همین دلیل، کره ای ها اردوی شبانه روزی خود را برای دیدار با حریف خود آغاز کرده اند.


چئو گیو سئونگ و جئونگ سئونگ هیون دو بازیکن تیم دسته دومی گیمچئون صدرنشین کی لیگ 2 هستند که به همراه 2 هم تیمی دیگر خود توسط پائولو بنتو به اردوی کره ای ها دعوت شده اند. این دو بازیکن که در حال گذراندن دوران خدمت سربازی هستند، روز گذشته با لباس های ویژه و یونیفرم سربازی، راهی هتل محل اقامت تیم ملی کره جنوبی شدند تا به سایر هم تیمی های خود بپیوندند.


جئونگ سئونگ هیون درخصوص حضور در اردوی تیم ملی کره جنوبی گفت: از اینکه توانستم به تیم ملی بیایم خوشحالم. من هیچ چیز دیگری برای گفتن ندارم جز این که وظایفم را مانند یک سرباز به بهترین شکل انجام دهم. من از تیم ملی حمایت خواهم کرد تا بتوانیم راهی رقابت های جام جهانی شویم.


چئو گیو سئونگ مهاجم تیم گیمچئون که برای اولین بار به اردوی تیم ملی کره جنوبی دعوت شده، در این خصوص گفت: این اولین حضور من در اردوی تیم ملی است، بنابراین می خواهم توانایی هایم را به خوبی نشان دهم. تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم به خوبی در ترکیب تیم باشم. 


تیم ملی کره جنوبی روز پنج شنبه در نخستین دیدار خود در سئول به مصاف عراق می رود. آنها سپس در تاریخ 16 شهریور باز هم در سئول میزبان تیم ملی لبنان خواهند بود. تیم های ملی ایران و کره جنوبی در چهارمین دیدار خود در این رقابت ها، 20 مهر به مصاف هم می روند.

 

1639057

 

1639056

 

1639053

 

1639052

 

1639054

دیدگاه‌ها