کد خبر : 1777097 | 09 شهریور 1400 ساعت 14:54 | 46.4K بازدید | 6 دیدگاه

کاوانی در مسیر نوکمپ؟

ژوائو نشد، خیز بارسلونا برای شکار ستاره منچستر

اتلتیکو در آخرین روز نقل و انتقالات پیشنهاد انتقال قرضی ژوائو فلیکس به بارسا را رد کرد تا باشگاه کاتالان برای جذب ادینسون کاوانی اقدام کند.

ژوائو نشد، خیز بارسلونا برای شکار ستاره منچستر

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رسانه های اسپانیایی خبر از پیشنهاد بارسا به اتلتیکو برای انتقال قرضی ژوائو فلیکس دادند. مهاجم پرتغالی که گران ترین بازیکن تاریخ اتلتیکو است، در دو سال گذشته نتوانسته پاسخ توقعات را بدهد ولی دیه گو سیمئونه همچنان معتقد است او باید حفظ شود و به همین منظور پیشنهاد بارسلونا قاطعانه رد شد.

بارسلونا در نقل و انتقالات امسال ممفیس دیپای، سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا را جذب کرده است. امرسون رویال هم از بتیس به خدمت گرفته شد ولی امروز با 30 میلیون یورو به تاتنهام واگذار می شود.

 

1624740

 

 

بارسا لیونل مسی را هم از دست داد و هنوز نتوانسته خواسته اصلی رونالد کومان یعنی جذب یک مهاجم جدید را برآورده کند. موندوپورتیوو نوشته است که در باشگاه کاتالان اکنون خوشبین به جذب ادینسون کاوانی هستند و مذاکرات مثبتی بین دو طرف نیز در جریان است.

کاوانی که اخیرا قراردادش را تا 2022 با یونایتد تمدید کرد، با انتقال کریستیانو رونالدو حالا حضورش در ترکیب ثابت را در خطر می بیند و به همین دلیل بی میل به جدایی نیست و بارسا را مقصدی مناسب ارزیابی می کند.

 

 

1580313

 

 

بارسا اکنون در خط حمله خود ممفیس دیپای، آنتوان گریزمان، مارتین برایثویت، یوسف دمیر، سرخیو آگوئرو، عثمان دمبله و آنسو فاتی را در اختیار دارد. ایلایش موریبا هم با رد پیشنهاد تمدید بارسا و با قراردادی 15 میلیون یورویی راهی لایپزیش خواهد شد.

بارسا تا امشب و با 45 میلیون یوروی حاصل از فروش امرسون و ایلایش، کار انتقال کاوانی را نهایی می کند؟

 

 

دیدگاه‌ها