کد خبر : 1777111 | 09 شهریور 1400 ساعت 15:50 | 26.6K بازدید | 10 دیدگاه

از ۱۵۰۰ کیلومتر فاصله تا دست به جیب شدن برای هواداران؛

ماجرای عشق ۵۵ ساله پیرمرد بندرلنگه‌ای به استقلال

پیرمرد هوادار استقلال که 1500 کیلومتر به عشق تیم مورد علاقه اش به تهران آمده بود و یک هفته گذشته را مقابل ساختمان باشگاه سپری می کرد، مورد تجلیل مدیران تیم قرار گرفت.

ماجرای عشق ۵۵ ساله پیرمرد بندرلنگه‌ای به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، فعالیت نقل و انتقالاتی استقلال طی هفته های گذشته آغاز شده و هواداران این تیم در این روزها، پیگیر اخبار تیمشان و بازیکنان جذب شده بودند. تعداد زیادی از طرفداران این تیم نیز مقابل ساختمان باشگاه حضور پیدا کردند تا از نزدیک در جریان اخبار مربوط به تیمشان قرار بگیرند.


در این میان داستان حضور یکی از هواداران استقلال با سایرین متفاوت بود. شرفایی پیرمرد بندر لنگه ای که 1500 کیلومتر را به عشق تیم مورد علاقه اش طی کرده بود، طی یک هفته گذشته مقابل ساختمان باشگاه استقلال حضور داشت. او در این مدت بارها دست به جیب شده و برای هوادارانی که مقابل ساختمان باشگاه حضور داشتند، مواد خوراکی از قبیل آب، بستنی و... خریداری کرد.


این هوادار پا به سن گذاشته که طی روزهای اخیر ویدیوهایی نیز از او در فضای مجازی منتشر شده بود، در مراسم کوچکی که در دفتر باشگاه استقلال برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفت. شرفایی که محل کار او در بندر لنگه بوده و مشغول ساخت و ساز گلدسته مساجد است، طی هفته گذشته بالغ بر چند میلیون تومان از حساب شخصی خود برای تغذیه هوادارانی که پشت درب ساختمان باشگاه منتظر حضور بازیکنان جدید هستند، خرج کرده است.


این هوادار عاشق و شیفته استقلال، می گوید که 55 سال است اخبار تیم مورد علاقه اش را پیگیری می کند و با وجود تمام سختی ها و مشکلات، طی روزهای گذشته مقابل ساختمان باشگاه حضور داشته تا شاهد بسته شدن تیمی قدرتمند از سوی فرهاد مجیدی باشد.


شرفایی درخصوص حضورش در ساختمان باشگاه استقلال گفت: من از شهر بندرلنگه آمده ام. خیلی به استقلال علاقه دارم. وقتی وارد ساختمان باشگاه شدم، به من گفتند مهمان هستی و من پاسخ دادم نه من مهمان نیستم. همه می گویند استقلال خانه دوم ماست ولی من می گویم اینجا خانه من است. 55 سال است که قلب من اینجاست. من 1500 کیلومتر از تهران فاصله دارم ولی در تمام این 55 سال به استقلال عشق و علاقه داشته ام.

 

 

1639151

 

1639152

 

وی درباره اینکه در باشگاه چه هدیه ای به او داده شده، پاسخ داد: من زمانی که وارد ساختمان باشگاه استقلال شدم، نمی توانستم صحبت کنم و از شوق و هیجان می لرزیدم. به اندازه گرفتن ستاره سوم استقلال خوشحال شدم.


او در مورد اینکه جام های استقلال را در دفتر باشگاه از نزدیک دیده است گفت: جام ها را دیدم و دستی هم به جام قهرمانی آسیا کشیدم و با آنها عکس هم گرفتم. به سایر جام ها نیز گفتم خوش به حالتان که در کنار جام قهرمانی آسیا قرار دارید. چون خیلی ها هستند که حسرت دیدن این جام را دارند.


این هوادار استقلال ادامه داد: اگر هم به شهر خودم برگردم، قلب من اینجاست. از همه استقلالی ها که یک هفته است با هم هستیم و مانند فرزندان من شده اند، تشکر می کنم.


او در پایان گفت: میلیون ها نفر مانند من هستند که اینگونه عاشق استقلال هستند. دختر عموی من به کرونا مبتلا شده و روی تخت بیمارستان به او اکسیژن وصل است ولی هر روز با من تماس می گیرد و اخبار استقلال را جویا می شود. من خیلی هیجان زده هستم و نمی توانم به خوبی صحبت کنم.

دیدگاه‌ها