کد خبر : 1777122 | 09 شهریور 1400 ساعت 17:21 | 62.9K بازدید | 11 دیدگاه

تلاشی که نتیجه نداد؛

ستاره هایی که امروز به بارسلونا نه گفتند

مدیران بارسلونا امروز تلاش زیادی برای جذب یک مهاجم انجام دادند که به سرانجام نرسید.

ستاره هایی که امروز به بارسلونا نه گفتند

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا چند روز قبل مدعی شد علاقمند به ورود یک مهاجم جدید به رختکن تیمش است. فابریتزیو رومانو امروز فاش کرد کاتالان ها در 48 ساعت اخیر برای خرید چند بازیکن به صورت قرضی وارد عمل شده اند که هیچ یک موفقیت آمیز نبوده و به نظر می رسد بارسلونا حداقل تا نیم فصل با همین ترکیب فعلی به کار خود ادامه خواهد داد.

 

ابتدا بارسلونا برای خرید ادینسون کاوانی، مهاجم 34 ساله منچستریونایتد اقدام کرد. کاوانی که احتمالا با انتقال کریستیانو رونالدو فرصت کمتری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد، علاقه ای به این انتقال نشان نداده و ترجیح داد در اولدترافورد ماندنی شود. کاوانی به تازگی گزینه سال دوم قرارداد خود را با شیاطین سرخ فعال کرده و تمایلی به جدایی ندارد.

 

1605806

 

در ادامه بارسلونا به اتلتیکومادرید پیشنهاد معاوضه آنتوان گریزمان و ژائو فلیکس، ستاره پرتغالی و جوان روخی بلانکوس را داد. دیگو سیمئونه نیز بی میل به این انتقال نبود، اما مدیران اتلتیکومادرید به دلیل تفاوت در سن و سال و البته دستمزد گریزمان و فلیکس تمایلی به این معاوضه نداشتند و این گزینه نیز برای بارسلونا منتفی شد.

 

1624740

 

در ادامه نوبت شایعاتی در خصوص دنی اولمو، مهاجم گلزن و اسپانیایی لایپزیش و احتمال انتقال این بازیکن به نوکمپ مطرح شد. در واقع در جریان مذاکرات برای انتقال ایاکس موریبا، ستاره جوان بارسلونا بود که مدیران این باشگاه برای خرید دنی اولمو از لایپزیش با این تیم وارد عمل شدند که این بار نیز پاسخ باشگاه آلمانی منفی بود و بارسلونا نتوانست این مهاجم را نیز به رختکن تیم خود اضافه کند.

 

1639165

دیدگاه‌ها