کد خبر : 1777139 | 09 شهریور 1400 ساعت 19:18 | 37.1K بازدید | 2 دیدگاه

سائول در راه لندن؛

خرید لحظه آخری چلسی در آستانه نهایی شدن

چلسی به دنبال خرید لحظه آخری سائول نیگز به صورت قرضی و با بند خرید از اتلتیکومادرید است.

خرید لحظه آخری چلسی در آستانه نهایی شدن

به گزارش "ورزش سه"، دیگو سیمئونه تمایل چندانی به حفظ سائول نیگز، هافبک اسپانیایی خود ندارد و در طول فصل تابستان بارها شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن مطرح شده است. ابتدا اخبار حاکی از احتمال معاوضه سائول نیگز با آنتوان گریزمان از بارسلونا و بازگشت ستاره فرانسوی به واندا متروپولیتانو بود، اما این انتقال در نهایت منتفی شد و حالا و در ساعات پایانی پنجره تابستانی، چلسی به صورت جدی برای خرید این بازیکن وارد عمل شده است.

 

1496170

 

فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی مدعی شد مدیران چلسی برای انتقال قرشی سائول نیگز با بند اختیاری خرید در تابستان سال آینده با باشگاه اتلتیکومادرید وارد عمل شده اند و در اردوی این باشگاه خوش بینی زیادی بابت قطعی شدن این انتقال طی چند ساعت آتی وجود دارد. توماس توخل برای تقویت خط میانی خود نیاز به یک بازیکن تکنیکی داشته و خواهان حضور سائول نیگز در چلسی شده است.

 

البته زمان زیادی تا پایان بازار تابستانی سال 2021 نمانده و اتلتیکومادرید در صورت تمایل به واگذاری سائول نیگز باید خیلی زود به مدیران چلسی پاسخ بدهد. این در حالیست که تلاش های باشگاه لندنی در روزهای اخیر برای جذب ژوئل کنده از سویا ناکام ماند و حالا آنها در آستانه خرید یک بازیکن دیگر از لالیگا قرار دارند.

دیدگاه‌ها