کد خبر : 1777140 | 09 شهریور 1400 ساعت 19:19 | 68.3K بازدید | 16 دیدگاه

اکبر ایمانی از تراکتور خداحافظی کرد (عکس)

اکبر ایمانی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود از هواداران تراکتور خداحافظی کرد‌.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد اکبر ایمانی و تراکتور به پایان کار خود نزدیک شده اند. این بازیکن که در نیم فصل دوم لیگ هجدهم از صنعت نفت آبادان جدا شد و به تراکتور پیوست، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، از این تیم خداحافظی کرد.


ایمانی در پیامی خطاب به هواداران تراکتور نوشته است: «سلام و عرض ادب خدمت شما هواداران پرشور تراکتور و مردم آذربایجان. میخواستم یک موضوعی رو با شما در میان بگذارم. من خیلی سعی کردم بمانم ولی متأسفانه به روی خودم گفتن که تو رو نمی خواهیم اگر جای دیگری پیشنهاد داری ما هم کمکت می کنیم که بری. یاشاسین تراختور. خداحافظ»

 

 

1639183

 


دقایقی پس از این استوری بود که باشگاه تراکتور نیز بیانیه ای علیه این بازیکن صادر کرد. تبریزی ها در اطلاعیه خود مدعی شده اند که قرارداد این بازیکن برای فصل پیش رو( ۱۴۰۱-۱۴۰۰) چهار میلیارد تومان منعقد شده با این حال، اکبر ایمانی برای لیگ بیست و یکم، خواستار مبلغ هفت میلیارد تومان شده و به باشگاه اعلام کرده است که در صورت عدم پرداخت این مبلغ، در تمرینات شرکت نخواهد کرد.


این در حالی است که ایمانی هنوز 3 فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد و اکنون به نظر می رسد ادامه همکاری برای طرفین امکان پذیر نیست. باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار ایمانی و مقصد بعدی او خواهد بود.

دیدگاه‌ها